دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
محمد قمی

حوزه/رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کشور با اشاره به اینکه حدود ۱۱ میلیون نفر در پویش مردمی «حریفت منم» ثبت نام و آمادگی خود برای مبارزه با اسرائیل را اعلام کردند، گفت: اسماعیل هنیه از قول مردم غزه راه اندازی این پویش را باعث امیدواری مردم این منطقه دانست.

به گزارش خبرگزاری حوزه از یاسوج، حجت الاسلام والمسلمین محمد قمی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کشور ظهر امروز به محض ورود به شهر یاسوج با حجت الاسلام والمسلمین سید نصیر حسینی نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد دیدار و گفت‌وگو کرد.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی در این دیدار ضمن اشاره به ظرفیت‌های استان کهگیلویه و بویراحمد در زمینه‌های مختلف، اظهار داشت: مردم استان حضور ارزشمندی در عرصه‌های مختلف فرهنگی ملی و مذهبی داشته و دارند.

حجت الاسلام والمسلمین قمی، با اشاره به پویش مردمی «حریفت منم»، افزود: مردم در این پویش تلاش کردند تنفر خود را از رژیم غاصب صهیونیستی و همچنین حمایت از مردم مظلوم و بی‌دفاع غزه اعلام کنند.

وی با اشاره به اینکه حدود ۱۱ میلیون نفر در این پویش ثبت نام و آمادگی مبارزه با اسرائیل را اعلام کردند، گفت: اسماعیل هنیه از قول مردم غزه راه اندازی این پویش را باعث امیدواری مردم این منطقه دانست.

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد نیز در این نشست با اشاره به اینکه مجالس پر رونقی در زمینه‌های فرهنگی در استان برگزار می‌شود، اظهار کرد: اجتماعات بسیار خوبی در ایام فاطمیه و اربعین حسینی برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی خاطرنشان کرد: مردم استان کهگیلویه و بویراحمد علیرغم تلاش‌ها و توطئه‌های دشمنان، حضور فعالی در عرصه‌های مختلف دارند.

وی یادآور شد: دشمنان تلاش بسیاری برای ناامیدی مردم انجام می‌دهند ولی مردم با حضور خود در همه میدان‌ها و عرصه‌های ملی و انقلابی این تلاش‌ها را خنثی می‌کنند.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha