سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
کد خبر: 1123198
۱۳ آذر ۱۴۰۲ - ۲۳:۲۰
اراک

حوزه/ استاد حوزه علمیه استان مرکزی، گفت: طلاب زندگی و سیره حضرت زهرا(س) را به زبان روز برای جوانان تبیین کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اراک، به همت معاونت فرهنگی مدرسه علمیه هاجر خمین امروز نشست فاطمی با حضور حجت الاسلام حسن شفیعی‌راد استاد حوزه در خمین در این مدرسه برگزار شد.

حجت‌الاسلام شفیعی راد گفت: هرآنچه که فرهنگ جامعه ما به آن نیاز دارد در سیره و روش زندگی حضرت زهرا(س) بزرگ بانوی جهان اسلام یافت می‌شود اما نحوه بیان آن نیاز به زبان روز و تناسب با مخاطب دارد.

وی یادآور شد: اینکه می‌خواهیم شخصیت حضرت زهرا(س) را تبیین کنیم، برای این است که الگویی باشد برای زندگی همه اقشار و حتی بیان فضایل ایشان هم باید کاربردی باشد.

استاد حوزه علمیه تصریح کرد: از جمله کارکردهای پرداختن به سیره و شخصیت حضرت زهرا(س) می‌توان به تقید به احکام و ترغیب به عبادت و پرهیز از غفلت اشاره کرد که بزرگترین حربه شیطان نیز غفلت است.

حجت‌الاسلام والمسلمین شفیعی خطاب به طلاب، اظهار کرد: با عزم جزم و بدون ناامیدی به راه خود ادامه دهید، برکت حرکت در مسیر حضرت زهرا(س) این است که کل دنیا را شیعه گرفته است، در آمریکای جنوبی و آلمان حوزه علمیه برقرار است و این دین امتداد حرکت حضرت زهرا(س) است، حزب الله لبنان ادامه حرکت ایشان است و خداوند به کار برکت می‌دهد.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha