یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
تصاویر / بازدید مدیر حوزه علمیه استان همدان از مدرسه علمیه امام خمینی(ره) نهاوند

حوزه / مدیر حوزه علمیه استان همدان گفت: مهم‌ترین بُعد انقلاب اسلامی، بُعد معنوی آن است که حضرت امام(ره) توانستند جوان‌ها را از دنیا پرستی در دوران پهلوی به خدا پرستی برساند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، آیت الله سید مصطفی موسوی اصفهانی امروز با حضور در شهرستان نهاوند، از مدرسه علمیه امام خمینی(ره) این شهرستان بازدید کرد.

مدیر حوزه علمیه استان همدان با تقدیر از خدمات و تلاش‌های اساتید و کادر مدرسه در راستای تربیت طلاب، اظهار داشت: امروز باید خدا را شکر کنیم که در مسیر تبلیغ و ترویج دین خدا قرار گرفته‌ایم و باید بگوییم که خداوند بر ما منت گذاشته در این محیط مشغول کسب علم هستیم.

وی افزود: حضور در چنین محیط مبارکی را طلاب باید قدر بدانند و فراموش نکنند که آنها می‌توانند جامعه را در راستای مسیر صحیح هدایت کنند و امت را به مسیر درست برسانند.

آیت الله موسوی اصفهانی، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و حضرت امام(ره)، خاطرنشان کرد: امام خمینی(ره) این هنر را داشتند که انقلاب اسلامی را ایجاد و به‌کمک و همراهی مردم زمینه ساز پیروزی آن شد.

وی تصریح کرد: مهم‌ترین بُعد انقلاب اسلامی، بُعد معنوی آن است که حضرت امام(ره) توانستند جوان‌ها را از دنیا پرستی در دوران پهلوی به خدا پرستی برساند و این معجزه‌ای بود که توسط امام خمینی(ره) به وجود آمد و توانستند ۲۵۰ هزار شهید را در مسیر دفاع از اسلام تربیت کند.

انتهای پیام. /

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha