یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
مونا جامی پور

حوزه/ عضو هیئت علمی دانشگاه حضرت معصومه(س) تصریح کرد: حضور مسئولان در بین دانشجویان و پاسخگویی به سوالات آن ها نباید محدود به مراسم های شانزدهم آذرماه شود.

دکتر مونا جامی پور در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری حوزه با اشاره به مطلب فوق ابراز داشت: حضور مدیران و مسئولان کشور در عرصه های گوناگون در جمع های دانشجویی و پاسخ به سوالات و دغدغه های آن ها هرچند شاید گاهی اوقات با تنش ها و جنجال هایی نیز همراه باشد اما فرصت ارزشمندی است که ارتباط بین نسلی شکل گرفته و به تقویت فضای امید در جامعه کمک شود.

وی افزود: آن چه مسلم است این که ایجاد و توسعه زبان مشترک و فرهنگ گفتگو بین مسئولان و نسل جدید از جمله دانشجویان و دانشگاهیان، امروزه یکی از ضروری ترین مباحث کشور ماست.

این استاد دانشگاه همچنین گفت: در این میان طبعاً دانشجویان و دانشگاهیان نیز حرف ها و مطالباتی دارند که در این جلسات می توانند بی واسطه آن ها را بیان کنند و البته انتظار از جامعه دانشگاهی این است که قدردان مسئولانی باشند که صادقانه و متواضعانه در دانشگاه ها حضور پیدا می کنند.

وی اضافه کرد: البته مهم هم این است که این فضای گفتگو و جلسات همفکری و صحبت در طول سال وجود داشته باشد و به مراسم های ۱۶ آذرماه، روز دانشجو محدود نگردد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha