یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
نماز جمعه شهرستان سرعین

حوزه/ امام جمعه سرعین گفت: در حال حاضر، برخی از مسئولان از اشباع ظرفیت گردشگری سرعین سخن می‌گویند، اما این به‌معنای آن نیست که ظرفیت گردشگری این شهرستان کامل به فعلیت رسیده، هنوز نیمی از ظرفیت‌های مهم گردشگری سرعین تحقق نیافته است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از اردبیل، حجت‌الاسلام شیر علیپور امام جمعه سرعین، در خطبه‌های نماز جمعه این هفته، اظهار داشت": ظرفیت‌های گردشگری سرعین هنوز به‌طور کامل شناخته نشده و تحقق نیافته است.

وی افزود: در حال حاضر برخی از مسئولان از اشباع ظرفیت گردشگری سرعین سخن می‌گویند، اما این به‌معنای آن نیست که ظرفیت گردشگری این شهرستان کامل به فعلیت رسیده است، هنوز نیمی از ظرفیت مهم گردشگری سرعین تحقق نیافته است.

امام جمعه سرعین، با اشاره به زیرساخت‌های ایجادشده در سرعین پس از انقلاب اسلامی، گفت: این شهرستان دارای تعداد بالای مراکز اقامتی و خدمات مسافرتی با کیفیت خوب است، اما جا دارد که چهره‌ها و صورت‌های دیگر سرعین هم دیده شود.

وی تصریح کرد: اگر چند صد متر از شهر سرعین جدا شویم، ظرفیت بسیار بالای روستاهای اطراف هنوز بکر و دست‌نخورده است.

حجت‌الاسلام شیر علیپور از مسئولان خواست با رویکردی تعاملی و حل‌کننده مسائل، به سرعین نگاه کنند و به سرمایه‌گذاران کمک کنند و گفت: به سرعین باید نگاه حداکثری داشت، این دیار ظرفیت جذب گردشگر بین‌المللی دارد، البته اقدامات خوبی هم در این زمینه انجام شده، اما کافی نیست.

امام جمعه سرعین همچنین خواستار ارتقای جایگاه اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی سرعین به اداره کل شد.

وی تأکید کرد: در استان یا کشور چند شهرستان با قابلیت و پتانسیل سرعین می‌توان نام برد؟

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha