یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
تبریز

حوزه/ امام جمعه خرمدره گفت: دوقطبی‌های کاذب موجب ایجاد دودستگی در جامعه، تضعیف شایسته‌سالاری، هدر دادن ظرفیت‌های جامعه و سوءاستفاده دشمنان نظام اسلامی می‌شود و انتخابات را نیز از مسیر اصلی خارج خواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از زنجان، حجت‌الاسلام حسینعلی زاهدی‌پور در خطبه‌های نماز جمعه این هفته خرمدره با تأکید بر اینکه کاندیداها و جریان‌های سیاسی باید از ایجاد دوقطبی کاذب خودداری کنند، اظهار داشت: دو قطبی کاذب در انتخابات، چهار رکن اساسی انتخابات شامل «مشارکت»، «سلامت»، «امنیت» و «رقابت» را تحت‌الشعاع قرار خواهد داد.

وی افزود: علاوه بر این، دوقطبی‌های کاذب موجب ایجاد دو دستگی در جامعه، تضعیف شایسته‌سالاری، هدر دادن ظرفیت‌های جامعه و سوءاستفاده دشمنان نظام اسلامی می‌شود و انتخابات را نیز از مسیر اصلی خارج خواهد کرد.

امام جمعه خرمدره، با اشاره به اینکه نظام اسلامی در طول ۴۴ سال استقرار خود، منشأ خدمات بی‌نظیری شده که دشمنان نیز بر آن‌ها اذعان دارند، تصریح کرد: کاندیداها در نقدهای خود، ضعف‌ها و قوت‌ها را کنار هم گذاشته و به بهانه نقد افراد و جریان‌ها، عملکرد نظام اسلامی را زیر سوال نبرند.

وی تصریح کرد: عملیات طوفان‌الاقصی اگر چه اوج مظلومیت فلسطینیان و ددمنشی غرب و صهیونیست‌ها را بیش از پیش آشکار کرد، اما در عین حال این طوفان، آرزوها و آمال غرب مبنی بر تشکیل خاورمیانه جدید را به باد داد.

وی اظهار کرد: اگر به تعبیر رهبر عظیم‌الشأن انقلاب، حزب‌الله بعد از جنگ سی و سه روز حداقل ۱۰ برابر قوی‌تر شد، مقاومت فلسطین نیز دچار تحول ساختاری قدرتمند شد که موجودیت صهیونیست‌ها را در معرض اضمحلال و نابودی قرار داده است.

حجت‌الاسلام زاهدی‌پور همچنین سالروز معرفی عراق به عنوان مسئول و آغازگر جنگ از سوی سازمان ملل را پیروزی بنیادین برای ایران دانست و خاطرنشان کرد: سازمان ملل در حالی عراق را مسئول جنگ اعلام کرد که هشت سال از آن حمایت کرده بود، بنابراین معرفی عراق به عنوان مسئول جنگ، یک شکست تاریخی برای سازمان‌های به اصطلاح بین‌المللی بود.

وی با اشاره به آغاز انتفاضه اول مردم فلسطین، عنوان کرد: روز جهانی حقوق بشر، روز شرمندگی و روسیاهی کسانی است که با اهداف سیاسی خود، این روز را نام‌گذاری کرده و مدعی شدند اما در عمل، جنایات فراوان علیه بشریت انجام دادند.

امام جمعه خرمدره همچنین با اشاره به هفته بزرگداشت قرآن، عترت و نماز، خاطرنشان کرد: اسلام اصیل مبتنی بر همراهی قرآن و عترت است و تأکید بر قرآن بدون اهل‌بیت(ع)، همان اسلام باطلی است که امیرمؤمنان را کنار گذاشت.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha