شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
شاهرخی

حوزه/نماینده ولی فقیه در استان لرستان گفت: رژیم اشغالگر و غاصب صهیونیست باید محاکمه شود و برای جنایات بی رحمانه‌اش پاسخگو باشد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت‌الاسلام والمسلمین سید احمد شاهرخی نماینده ولی فقیه در استان لرستان، امروز در خطبه‌های نماز جمعه که در مصلای الغدیر خرم آباد برگزار شد، با اشاره به ۲ آذر سال ۸۸ و ارتحال آیت‌الله قاضی خرم‌آبادی، ۷ آذر ۹۵ ارتحال آیت‌الله شاهرخی و ۱۱ آذر ۱۴۰۰ ارتحال آیت‌الله صادقی در لرستان، با گرامیداشت یاد و خاطره این ۳ عالم روحانی و مجاهد، اظهار داشت: این سه روحانی وارسته از شاگردان امام راحل و از علمای دیار ولایت مدار استان لرستان بودند که پس از سال‌ها مجاهدت و تبلیغ در عرصه‌های دینی منشا خدمات ارزنده‌ای به اسلام و انقلاب بودند.

وی همچنین با اشاره به ۲۰ آذر و سالروز شهادت آیت‌الله دستغیب سومین شهید محراب، بیان کرد: آن عالم وارسته با علم و عمل صالح و مجاهدتی خستگی‌ناپذیر به‌ عنوان نماینده ولی‌فقیه تا آخرین لحظات عمر خود مدافع راه امام و خدمتگزار به مردم بود و در سال ۶۰ به دست منافقین کوردل به شهادت رسید.

امام‌جمعه خرم آباد به ۱۹ آذر و روز جهانی حقوق بشر اشاره کرد و گفت: رژیم اشغالگر صهیونیستی باید محاکمه و برای جنایات بی رحمانه‌اش پاسخگو باشد و انتظار می‌رود این جنایات متوقف و امکانات بهداشتی و غذایی به مردم مظلوم غزه ارسال شود.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی، با اشاره به فرا رسیدن هفته قرآن، عترت و نماز بر اشاعه فرهنگ قرآنی و اقامه نماز اول وقت در جامعه و همچنین اجرای برنامه‌های قرآنی تأکید و یادآور شد: همه دستگاه‌های دینی، فرهنگی و اجتماعی باید برای تحقق این مهم در جامعه همت خود را به‌کار گیرند.

وی گفت: برای سفر دوم رئیس‌جمهور نیازمند مصوباتی دقیق و کارشناسی شده هستیم تا اجرای آنها بتواند در رفع مشکل اول استان که بیکاری است، اثر گذار باشد.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان، اظهار کرد: امروز دولت و قوه قضاییه مبارزه با فساد را سرلوحه فعالیت‌های خود قرار داده‌اند و انتظار می‌رود اگر کسی از فسادی اطلاع دارد آن را به دستگاه‌های مسئول اطلاع داده و اگر به دلایلی نمی‌خواهد این فساد را در استان اطلاع‌رسانی کند، این زمینه باز است که به دستگاه‌های مسئول در کشور این فساد را اطلاع‌رسانی کند.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha