سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
بی

حوزه / حجت الاسلام قاسمی گفت: طوفان الاقصی به تمام جنایات رژیم صهیونیستی پاسخ داد و عزت را برای مردم فلسطین به ارمغان آورد و امروز نیز در سراسر جهان مردم خواهان آزادی مردم فلسطین هستند و فریاد تنفر خود را با شعار مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا اعلام می‌کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان، حجت الاسلام علیرضا قاسمی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته بخش کویرات، ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت زهرا(س)، اظهار داشت: حضرت علی(ع) فرمودند، مردم در روزهای فناپذیر دنیا برای روزگاران همیشه جاودان عالم آخرت توشه برگیرید و بهترین توشه نیز تقوای الهی است که خداوند می‌فرماید بهترین توشه عالم آخرت همیشه جاودان تقوای الهی است.

امام جمعه ابوزید آباد با اشاره به سالروز معرفی عراق به عنوان آغازگر جنگ تحمیلی، گفت: جنگ تحمیلی در حالی پایان یافت که جهانیان بانی و آغازگر جنگ را خوب می‌شناختند و حتی به کمک او شتافته بودند.

حجت الاسلام قاسمی، متجاوز بودن عراق را پیروزی‌مهم دوران دفاع مقدس عنوان کرد و افزود: این روز در تاریخ کشورمان به عنوان واقعه‌ مهم در اثبات حقانیت و مظلومیت ملت رشید ایران بود.

وی ضمن گرامی داشت سالروز انتفاضه اول مردم مظلوم و مقتدر فلسطین، با بیان اینکه رژیم کودک‌کش صهیونیستی آتش بس را نقض و مجدداً جنایات خود در غزه را آغاز کرده است، اظهار کرد: هنوز برخی از دولتمردان کشورهای غربی نسبت به این جنایات بی‌توجه هستند.

وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری در جمع بسیجیان فرمودند، عملیات طوفان‌الاقصی در راستای آمریکا زدایی ادامه خواهد داشت، اظهار کرد: امروز منطقه غرب آسیا علیه اهداف آمریکا و رژیم صهیونیستی است و این عملیات پیامدهای متعددی را در عرصه‌های مختلف برای رژیم منحوس در پی داشته و ضربات سنگین اقتصادی، سیاسی و اجتماعی را به این رژیم کودکش وارد کرده است.

حجت الاسلام قاسمی با بیان اینکه با ادامه عملیات، مهاجرت‌های معکوس در سرزمین‌های اشغالی آغاز شده است، ابراز کرد: رژیم صهیونیستی پیش از عملیات طوفان الاقصی شروع به جسارت علیه مسجد الاقصی کرده بود، اما طوفان الاقصی به تمام این جنایات پاسخ داد و عزت را برای مردم فلسطین به ارمغان آورد و امروز نیز در سراسر جهان مردم خواهان آزادی مردم فلسطین هستند و فریاد تنفر خود را با شعار مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا اعلام می‌کنند.

امام جمعه بخش کویرات آران و بیدگل با اشاره به ۲۲ آذر سالگرد برگزاری اولین نماز جمعه در شهر ابوزید آباد و بخش کویرات توسط حجت الاسلام مفرح‌زاده، یادآور شد: به نیابت از مردم خوب و وفادار و نمازگزاران جمعه شهر ابوزیداباد خدمت امام جمعه سابق این منطقه رسیدیم و از خدمات وی تشکر کردیم.

حجت الاسلام قاسمی با تبریک روز دانشجو، خاطرنشان کرد: از افتخار آفرینی دانش آموزان پسر دبیرستان شهدای محراب و دانش آموزان دختر دبیرستان توسعه دانش در کنکور ۱۴۰۲ قدردانی می‌کنیم.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha