چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۹ شوال ۱۴۴۵ | May 8, 2024
جلسه ماهانه مبلغین حوزه علمیه کرمانشاه

حوزه/ نشست ماهانه مبلغین حوزه علمیه و ائمه جماعت مساجد شهر کرمانشاه، در مسجد حاج شهبازخان، برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کرمانشاه، نشست ماهانه ائمه جماعت مساجد شهر کرمانشاه صبح امروز با حضور معاون تبلیغ حوزه علمیه استان با موضوع جذب و گزینش حوزه و مسائل مربوط به انتخابات، در مسجد حاج شهبازخان شهر کرمانشاه برگزار شد.

حجت الاسلام مختار سلیمانی امام جماعت مسجد حاج شهبازخان، ضمن بیان تاریخچه مسجد، برنامه‌ها و فعالیت‌های آن، اظهار داشت: ائمه جماعات با جایگاهی که در بین مردم کوچه و بازار دارند، با تدابیر خوب می‌توانند، حداقل به جذب یک نوجوان مستعد برای حوزه علمیه اقدام کنند.

در ادامه جلسه تعدادی از طلاب مدرسه علمیه مهارت‌های خود در حفظ و قرائت قرآن، به اجرا گذاشتند که مورد تحسین شرکت کنندگان قرار گرفت.

حجت الاسلام سعدی معاون تبلیغ شهرستان کرمانشاه نیز توضیحاتی پیرامون ثبت کمیته‌های مسجد در اپلیکیشن مسجدی‌ها و سایت سماوات و دوره آموزشی که در سایت سماوات، برای مبلغین تعریف شده است، ارائه داد.

حجت الاسلام میثم جدید الاسلام، امام جماعت مسجد اشجاری از دیگر سخنرانان این جلسه بود که در خصوص مزایای ثبت برنامه‌ها در اپلیکیشن را بیان کرد و راهکارهای لازم را ارائه نمود.

در پایان این جلسه، حجت الاسلام باقری معاون تبلیغ حوزه علمیه استان هم با بیان نکاتی پیرامون مسائل مهم تبلیغی، سیاسی و اجتماعی، اظهار کرد: باید در عمل حامی ولایت باشیم و نسبت به دستورالعمل‌های نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه توجه ویژه داشته باشیم.

وی تصریح کرد: مسائل مربوط به انتخابات پیش رو، ایجاد شور و نشاط و دعوت مؤمنین، انتخاب اصلح را مد نظر داشته باشیم و با جهاد تبیین زمینه را برای اذهان عموم فراهم کنیم.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha