یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
حجت گنابادی نژاد

حوزه/ معاون اجتماعی، فرهنگی و زیارت استانداری خراسان رضوی اعلام کرد: همزمان با برگزاری اجتماع عظیم عزاداران فاطمی پیکر ۱۲ شهید گمنام در مشهد تشییع می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در مشهد، حجت‌‍‌الاسلام والمسلمین حجت گنابادی‌نژاد در جلسه هماهنگی برگزاری اجتماع عظیم عزاداران فاطمی، اظهارداشت: انقلاب ما مدیون بانوی دو عالم حضرت زهرا (سلام‌الله علیها) است و ما وظیفه داریم تا مراسم عزاداری شهادت ام‌ابیها را به عظیم‌ترین و شکوهمندترین وضعیت برگزار کنیم.

معاون استاندار خراسان رضوی اضافه کرد: همزمان با این اجتماع عظیم که روز بیست و ششم آذرماه در مشهد برگزار می‌شود، پیکر پاک ۱۲ شهید گمنام نیز توسط مردم ولایتمدار تا حرم ثامن الحجج علی بن موسی الرضا(ع) تشییع خواهد شد.

وی از مردم شریف استان به ویژه نوجوانان و جوانان برای شرکت فعال در این مراسم معنوی و فرهنگی دعوت و خاطرنشان کرد: زیباترین صحنه‌های تشییع شهدا وقتی است که جوانان و نوجوانان تابوت مبارک شهدا را بر شانه‌های خود حمل کنند و آنان را تا حرم حضرت رضا (علیه السلام) مشایعت کنند.

حجت‌الاسلام والمسلمین گنابادی‌نژاد به برگزاری همزمان اجتماع عظیم عزاداران فاطمی در تمامی استان‌های کشور اشاره کرد و از فعالان فضای مجازی خواست تا در هر چه باشکوه‌تر برگزار کردن این مراسم، همراهی و همیاری کنند.

وی با نقل خاطره‌ای از سردار شهید حاج قاسم سلیمانی گفت: ایشان نه تنها در احوالات و عبادات خویش، بلکه در میدان‌های نبرد و سختی‌های کارزار، تمسک به حضرت زهرا(س) داشت و حتی برای تصمیم‌گیری‌های نظامی به بانوی دو عالم متوسل می‌شد.

انتهای پیام 313/49

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha