شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۳ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 11, 2024
فا

حوزه / سردار آزادی گفت: مسئولان باید فراتر از کارهای قانونی و ساختاری با وقت گذاری کار برای شهدا را در اولویت قرار دهند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان، سردار عبدالرضا آزادی رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه امروز در پنجمین جلسه هماهنگی کنگره ملی شهدای کاشان در سالن جلسات فرمانداری این شهرستان، اظهار داشت: وقتی قرار است کار بزرگی برای شهدا انجام شود، همه باید درگیر در آن باشند.

سردار آزادی با بیان اینکه کار برای شهدا پیش از اینکه دستوری باشد باید همراه با عشق و انگیزه‌های درونی باشد، اظهار کرد: خدا را شاکریم که انگیزه‌های درونی برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت موج می‌زند.

رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه، کاشان را مهد ایمان، جهاد، شور و شعور حسینی دانست و افزود: گرچه ریشه‌های ایمانی در کاشان قوی می‌باشد ولی مسئولان با کنار گذاشتن مشغله‌هایی که درگیر آن هستند، کار برای شهدا را در اولویت کاری خود قرار دهند.

سردار آزادی، با بیان اینکه هنوز در کاشان کار برای شهدا درجه اول نیست، خاطرنشان کرد: مسئولان باید فراتر از کارهای قانونی و ساختاری با وقت‌گذاری کار برای شهدا را در اولویت قرار دهند.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری که کار برای شهدا، جهاد در راه خدا است و با بیان اینکه کار در راه خدا نیاز به جهاد و وقت گذاری دارد، یادآور شد: کمیته‌های کنگره ملی شهدای کاشان باید به طور کامل عملیاتی باشند.

رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه، با بیان اینکه کاشان مشکل منابع ندارد، بر لزوم عزم و اراده قوی در فعال نمودن کمیته‌های کنگره ملی شهدا تأکید کرد و گفت: در صورتی که شاخصه‌های اصلی کنگره تحقق پیدا کند خواهیم توانست آن را در تقویم سال قرار دهیم.

وی با ابراز رضایتمندی از بازسازی تصاویر شهدا، سرکشی از خانواده معظم شهدا و فضا سازی معابر با تصاویر شهدا در کاشان، ابراز کرد: برگزاری ۷۰ یادواره در یک سال در شهر کاشان کافی نیست، لذا یادواره‌های شهدا در این شهرستان باید بیشتر برگزار شود.

سردار آزادی، با بیان اینکه تولیدات هنری و کتب در رابطه با شهدا در کاشان آن طور که باید پیشرو نیست، تصریح کرد: باید ساز و کار مناسبی برای چاپ کتاب، تولید فیلم، نماهنگ و مستند سازی داستانی و مفتخر در زمینه شهدا به عمل آید.

وی با بیان اینکه برای مشخص نمودن تاریخ دقیق برگزاری کنگره و دیدار با مقام معظم رهبری سه ماه دیگر تصمیم گیری خواهد شد، اظهار کرد: قبل از دیدار با مقام معظم رهبری با جریان‌سازی و کارهای فاخر، باید دست ستاد ملی کنگره شهدای کاشان پُر باشد.

رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه، با بیان اینکه شهرستانی که می‌خواهد یک کار بزرگی را رقم بزند مجموعه‌های مردمی و مسئولانش باید خیلی بیشتر تلاش کنند، عنوان کرد: کمیته های ستاد کنگره ملی شهدای کاشان نباید به گردآوری آثار دوران قبل بسنده کند بلکه برای دوران دفاع مقدس و شهدا کار صد برابری جدید باید انجام شود.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha