دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
خمین

حوزه/ معاون سیاسی سپاه روح الله گفت :امروزه اصل دشمنی پیرامون جمهوری اسلامی ایران است و اسلام مولفه های قدرت را در ایران افزایش داد .

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اراک، نشست فرهنگی – بصیرتی امروز با حضور امیرحسین بیاتی مسئول سیاسی سپاه روح الله استان مرکزی در سالن اجتماعات مدرسه علمیه خواهران هاجر شهرستان خمین برگزار شد.

بیاتی با بیان تاریخچه مسائل فلسطین و مسائل اخیرگفت: امروزه اصل دشمنی پیرامون جمهوری اسلامی ایران است و اسلام مولفه های قدرت را در ایران افزایش داد .اسلام مؤلفه های قدرت را در ایران افزایش داد .

وی با اشاره به علت، موضوع وشروع دشمنی نظام سلطه با ایران افزود: ایلان ماسک توییتی زد تا ببیند چه کسانی معتقدند که رسانه ها مردم را کنترل می‌کنند ایلان ماسک چون خودش صاحب رسانه است با این سوالات قدرت رسانه را می‌خواهد ثابت کند و بگوید جوامع تغییر کردند.

مسئول سیاسی سپاه روح الله استان مرکزی تصریح کرد : نوع جدید حکمرانی رسانه است یک می تواند ذهن جوانان را تسخیر کند.

بیاتی با معرفی کتاب "ما چگونه ما شدیم" از صادق زیباکلام تصریح کرد: عقلانیت، جزء لاینفک دین است. دین اسلام سراسر عقلانیت است شهید صدر وقتی دید در حوزه های علمیه کتاب طهارت تا دیات خوانده می شود کتاب اقتصادنا را تالیف کرد. باید علوم را احیا کرد.

وی افزود: مؤلفه های قدرت: سخت افزار مثل وسعت سرزمین، جمعیت ۱۴۰میلیونی ،موقعیت ژئوپولیتیکی منابع ثروت و نرم افزاری مثل تمدن، فرهنگ، علم و مذهب است.

مسئول سیاسی سپاه روح الله استان در ادامه افزود : ذهن جوان ایرانی با رسانه گروگان گرفته شده که نه تنها با اسلام مشکل دارد بلکه با ایران هم مشکل دارد. درد بشر امروز درد معنویت است و ریشه همه دردها عصبی شده است.

وی خاطر نشان ساخت : تعالیم اسلام همه آرامش روحی می‌دهد و باعث تقویت سیستم ایمنی می شود.

اسلام مؤلفه های قدرت را در ایران افزایش داد

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha