یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
همدان

حوزه / امام جمعه همدان با تأکید بر اینکه نگاه بنده این است که ظرفیت‌های دولتی همه متعلق به مردم است و باید در اختیار مردم قرار گیرد، گفت: با مسئولان استان برای حل مشکل دانشگاه حضرت زینب(س) صحبت خواهم کرد و امیدواریم هر چه زودتر شاهد رفع این مشکلات باشیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، حجت الاسلام والمسلمین حبیب الله شعبانی ظهر امروز پیرو درخواست تعدادی از دانشجویان دانشگاه زینب کبری(س) به دفتر نماینده ولی فقیه در استان مبنی بر برخی مشکلات در رابطه با عدم وجود فضای خوابگاهی، در این واحد علمی حاضر و از نزدیک شنونده مشکلات و دغدغه‌های دانشجویان بود.

امام جمعه همدان با بیان اینکه دانشجویانی که وارد مجموعه‌های فنی حرفه‌ای می‌شوند کمتر با مشکل بیکاری مواجه می‌شوند، اظهار کرد: رشته‌های موجود در این واحد آموزشی به جای آنکه در آینده جوانانی را برای کارمندی تربیت کند، زمینه ساز کارآفرینی آنها خواهد بود.

امام جمعه همدان با تأکید بر اینکه دانشجویان باید هنر تولید ثروت را آموزش ببینند، اظهار کرد: امروز مهم‌تر از درس خواندن این است که تولید ثروت را آموزش دهیم و نسل جوان ما با آن آشنا باشند.

وی با اشاره به مشکل تأمین خوابگاه برای دانشجویان این مرکز، یادآور شد: تعجب می‌کنم چه طور این تعداد دانشجوی خواهر از استان‌های دیگر در مرکز استان همدان حضور دارند، اما استان‌ نتوانسته خوابگاه آنها را تأمین کند.

نماینده ولی فقیه در استان همدان با بیان اینکه حضور دانشجویان در برخی خوابگاه‌ها ضمن ایجاد مشکلاتی در رابطه با رفت و آمد، دغدغه‌های مالی نیز برای آنها ایجاد می‌کند، گفت: تنها دغدغه دانشجویان باید درس خواندن باشد و تمرکز آنها بر مطالعه و دستیابی به موفقیت بیشتر باشد.

وی خاطرنشان کرد: برخی ساختمان‌ها در همین شهر وجود دارد که در طول سال شاید یک بار مورد استفاده قرار می‌گیرد که می‌توان از این ظرفیت برای استفاده به عنوان خوابگاه دانشجویان خواهر استفاده کرد.

حجت الاسلام والمسلمین شعبانی با تأکید بر اینکه نگاه بنده این است که داشته‌ها و ظرفیت‌های دولتی همه متعلق به مردم است و باید در اختیار مردم قرار گیرد، خاطرنشان کرد: با مسئولان استان برای حل این مشکل صحبت خواهم کرد و امیدواریم هر چه زودتر شاهد رفع این مشکل و دغدغه دانشجویان و خانواده‌های آنان باشیم.

وی ابراز کرد: همه باید تلاش کنیم تا خروجی این دانشگاه، نسل جوانی باشد که توانایی تولید ثروت را داشته باشند و کارآفرینان خوبی برای جامعه تربیت کند.

در ادامه این نشست تعدادی از دانشجویان به بیان مشکلات و دغدغه‌های خود پرداختند.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha