شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
سردار غلامرضا سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور

حوزه/ رئیس سازمان بسیج مستضعفین در پیامی به هشتمین همایش هم‌اندیشی راهبردی اعتکاف سراسر کشور، از فعالیت ۶۰ هزار پایگاه مقاومت بسیج مسجدمحور خبر داد.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری حوزه از مشهد، سردار غلامرضا سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور به هشتمین همایش هم‌اندیشی راهبردی اعتکاف سراسر کشور که به مدت سه روز در مشهد مقدس در حال برگزاری است، پیامی ارسال کرد.

متن پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

سلام علیکم و رحمة الله و برکاته

امروزه که استکبار جهانی در همه جبهه‌های مواجه با حق، شکست خورده و به جنگ شناختی و نرم روی آورده تا معنویت را در جامعه کم رنگ نماید.

می‌طلبد همه ارکان و متولیان امر فرهنگ و معنویت با تشکیل جبهه‌ای متحد و هم‌افزا در عمق بخشی داخلی و استحکام درونی جامعه همت گمارند.

از اینکه به فضل الهی در ایام فاطمیه سالروز شهادت حبیبه الهی حضرت زهرا سلام الله علیها هشتمین همایش هم‌اندیشی برای مناسک عظیم اعتکاف را در جوار بارگاه ملکوتی امام رئوف حضرت رضا علیه‌السلام تحقق بخشیدید، به نوبه خود قدردانی می‌نمایم.

بی‌شک انتخاب این زمان و مکان شریف برکات و خیرات کثیری را مشمول احوال احیاگران شعائر الله و ایام الله و نیز هرچه باشکوه‌تر برگزار شدن مناسک اعتکاف پیش رو خواهد نمود.

بسیج مستضعفین با بیش از ۴۳۰۰ حوزه مقاومت بسیج و قریب به ۶۰ هزار پایگاه مقاومت بسیج مسجدمحور در گستره کشور اسلامی‌مان و براساس جلسات هماهنگی که با حضرت حجت‌الاسلام والمسلمین تکیه‌ای مسئول محترم ستاد مرکزی اعتکاف داشته‌ایم، آمادگی خود را برای کمک به اجرای این عملیات عظیم فرهنگی و معنویت افزا اعلام می‌داریم تا زمینه را برای حضور گسترده‌تر آحاد مردم عزیزمان خصوصاً جوانان و نوجوانان عزیز در این میهمانی بزرگ الهی فراهم سازیم.

والسلام علیکم و رحمة الله

سرتیپ پاسدار غلامرضا سلیمانی

رئیس سازمان بسیج مستضعفین

۲۲ آذرماه ۱۴۰۲

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha