دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
مصاحبه با حجت الاسلام والمسلمین منتظرزاده

حوزه/ فرمانده تیپ مستقل ۸۳ امام جعفر صادق(ع) گفت: اعتقاد ما بر این است که شهدا زنده هستند و همچنان به این نظام و انقلاب خدمت می‌کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام والمسلمین مجید منتظرزاده در یادواره شهدای روحانی گردان‌ها و دو شهید گمنام تیپ ۸۳ امام جعفر صادق و شهدای طلبه مدافع امنیت که در سالن همایش‌های تیپ مستقل ۸۳ امام جعفر صادق(ع) برگزار شد، ضمن تسلیت ایام فاطمیه، اظهار کرد: یکی از راهبردهای ماندگاری انقلاب، نظام حاکمیت اسلام، زنده نگه‌داشتن یاد و نام شهدا است.

وی با اشاره به اینکه زنده‌نگه‌داشتن یاد شهدا کم‌تر از شهادت نیست، مطرح کرد: برگزاری چنین محافلی و زنده‌ نگه‌داشتن یاد شهدا راه برون از مشکلات و توطئه‌های دشمنان است.

فرمانده تیپ مستقل ۸۳ امام جعفر صادق(ع) با بیان اینکه دشمن شبانه روز درحال توطئه برای این نظام و انقلاب است، عنوان کرد: اعتقاد ما بر این است که شهدا زنده هستند و همچنان به این نظام و انقلاب خدمت می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه شهدا در کنار ما هستند و برای انقلاب زحمت می‌کشند، خاطرنشان کرد: وظیفه ما شرکت در این جلسات و بهره‌مندی از معنویت زنده نگه‌داشتن یاد شهدا است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha