دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
حجت‌الاسلام میرزاده

حوزه /حجت الاسلام میرزاده گفت: نسل با برکت حضرت زهرا(س) امروز سکاندار پرچم راه توحید در جهان است و حضرت امام(ره) و رهبر معظم انقلاب نیز از فرزندان حضرت زهرا(س) هستند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از هرمزگان، حجت الاسلام عطا الله میرزاده امام جمعه موقت شهرستان بندرعباس، امروز در خطبه‌های نماز جمعه که در مسجد جامع برگزار شد، ضمن سفارش به تقوای الهی، ایام فاطمیه را به مردم ولایت مدار هرمزگان تسلیت گفت و اظهار داشت: شهادت حضرت زهرا(س) از مصادیق حزن انگیز در جامعه اسلامی است.

وی افزود: نسل با برکت این بانوی اسلام امروز سکاندار پرچم راه توحید در جهان است و حضرت امام(ره) و رهبر معظم انقلاب نیز از فرزندان حضرت زهرا(س) هستند.

حجت‌الاسلام میرزاده گفت: اینکه در حوزه علمیه قم شاگردانی مانند شیخ زکزاکی که ۱۵ تا ۲۰ میلیون نفر را بر سفره با برکت اهل بیت(ع) قرار داده‌اند حضور دارند، همه از برکات حضرت زهرا(س) است.

وی تصریح کرد: امیرالمومنین(ع) با تمام عظمت خود از این ایشان نقل می‌کند تا به مردم بفهماند حضرت زهرا(س) تنها یک دختر ۱۸ ساله نیست، بلکه دنیای از معارف را در خود دارد.

امام جمعه موقت بندرعباس ادامه داد: روحانیون مبلغ اعزامی از قم و مبلغین در استان، تبیین جایگاه و مقام حضرت زهرا(س) را در این ایام مورد توجه قرار دهند.

حجت‌الاسلام میرزاده با بیان اینکه فلسطین درد کهنه جهان اسلام است، اظهار کرد: نزدیک به ۵۰ قطعنامه برای جلوگیری از کشتار زن و بچه و خراب کردن خانه در سازمان ملل در غزه تصویب شده اما چون یک طرف اسرائیل بوده، آمریکا آن را وتو کرده، ولی برخی از جوانان ما هنوز فکر می‌کنند آمریکا دلسوز و خیر خواه آنان است.

وی خطاب به دولت سیزدهم، تصریح کرد: اخیرا عمره مفرده بعد از سالیان انتظار بازگشایی شده و مردم می‌خواهند با ذوق و شوق و پوشیدن لباس احرام بندگی خود را لمس کنند، اما بانک‌ها مشکلاتی برای مردم ایجاد کرده‌اند که با مبالغ بزرگی مواجه هستند و این مردم چند سال پول در این بانک‌ها گذاشتند و لذا باید به روز شود تا قدرت پرداخت مردم نیز بالا رود.

امام جمعه موقت بندرعباس خاطرنشان کرد: از استاندار، نماینده ولی فقیه در استان و نمایندگان مجلس می‌خواهیم با توجه به اینکه در تقسیم بندی ایستگاه پروازی، هرمزگان حذف شده، دوباره این موضوع را مورد بازنگری قرار دهند، زیرا این مردم از بشاگرد و امثالهم اگر طی مسافت تا شیراز یا یزد کنند علاوه بر افزایش مالی دچار خطرهای جاده‌ای نیز خواهند شد.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha