یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
حجت‌الاسلام بهزادی

حوزه / حجت‌الاسلام بهزادی گفت: استفاده آمریکا از حق وتو برای ادامه جنایات و کشتار بیشتر است و خشم عمومی و نفرت مردم جهان از آمریکا شکل گرفته است.  

به گزارش خبرگزاری حوزه از هرمزگان، حجت‌الاسلام فتح الله بهزادی امام جمعه بخش احمدی، امروز در خطبه‌های نماز جمعه، ضمن تسلیت شهادت بزرگ بانوی اسلام حضرت زهرا (س)، اظهار داشت: از عظمت این بانوی اسلام همین بس که در روایات آمده از اهل بیت(ع) برخی از آیات قرآن کریم راجع به دخت پیامبر (ص) نازل شده است.

وی افزود : اگر همه خوبی‌ها در عالم برجسته شود همه در زندگی حضرت زهرا (س) جاری است.

امام جمعه احمدی گفت: با نگاه به زندگی ایشان، ویژگی یک خانواده تراز اسلام را خواهید دید، زن و شوهری که در زندگی با یکدیگر به تعبیر قرآن کریم لباس همدیگر هستند و سختی‌ها و مشکلات را با هم می‌گذرانند.

حجت‌الاسلام بهزادی عنوان کرد: زن و مرد با تغییر شرایط، زمان خود را تغییر دهند، گاهی مرد مریض است یا حادثه‌ای پیش آمده زن در میدان دفاع از شوهر است و یا بر عکس زن در تلاطمات زندگی حوادثی برای او پیش آمده و شوهر پشتیبان او باید باشد.

وی اظهار کرد: مرد و زن در عبادت، وفاداری، ابراز محبت، کمک به همدیگر باید در کنار هم باشند تا الگوی فرزندان خود شوند.

امام جمعه احمدی یادآور شد: اگر امروز جامعه به سمت طلاق سوق یافته یکی از عوامل آن بی‌اعتمادی زن و مرد به همدیگر است و لذا باید با خلق و خوی مناسب و با کوتاه آمدن و گذشت این اعتمادها بازیابی شود.

حجت‌الاسلام بهزادی، به وقایع غزه اشاره کرد و گفت: آمریکا ۴۰ بار از حق وتو خود به نفع رژیم منحوس صهیونیستی استفاده کرده که بیشترین سود را به آنها رسانده و این قانون ظالمانه حق وتو یا همان قانون جنگل، هنوز هم جاری است.

وی خاطرنشان کرد: اسرائیل بیش از ۳ هزار ۷۰۰ دانش آموز و ۲۰۹ معلم و پرسنل را شهید کرده، اما آمریکا با بی‌شرمی تمام در حمایت از این رژیم گام بر می‌دارد.

امام جمعه احمدی اظهار کرد: استفاده آمریکا از حق وتو برای ادامه جنایات و کشتار بیشتر است و خشم عمومی و نفرت مردم جهان از آمریکا شکل گرفته است.

حجت‌الاسلام بهزادی در پایان از مردم احمدی برای سیاه پوش کردن اماکن عمومی و هیئت‌ها در ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) تشکر کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha