دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
امام جمعه عسلویه

امام جمعه عسلویه با اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی در غزه گفت: غزه مظلوم مقتدر پیش برنده و پیروز میدان است تا اینجا پیروز بودند کار خفت بار و ننگین رژیم صهیونیستی درکشتار زنان وکودکان و حمله به بیمارستان ها نشانه شکست و عجز است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام سیدعلی هاشمی نژاد امام جمعه عسلویه در خطبه های نماز پس از دعوت نمازگزاران به رعایت تقوای الهی در سخنانی با توجه به آیات ابتدایی سوره بقره به خصوصیات متقیان اشاره کرد و گفت: پنج ویژگی براساس آیات ذکر کردیم هدایت و رستگاری متقین با آن ویژگی ها از سوی خداوند تضمین شده است. رستگاری و سرانجام نیک آنان از سوی خدا تضمین شده و از گمراهی به دور هستند و از مسیر الهی انحرافی پیدا نمی کنند خداوند هادی آنها در طریق مستقیم است.

وی بیان کرد: هدایت الهی مثل مرکب رهواری است که اهل تقوا بر آن سوار و به سوی هدایت و رستگاری پیش می روند؛ هدایت الهی عظمت دارد و شامل متقین شده است اینها رستگارند تنها راه رستگاری راه این گروه است.

امام جمعه عسلویه به فرازهایی از بیانات رهبر معظم انقلاب در دیدار بسیجیان اشاره کرد و افزود: مقام معظم رهبری درباره طرح خاورمیانه جدید آمریکا فرمودند «در لبنان، آمریکا دنبال اجرای طرح خاورمیانه جدید بود دنبال جغرافیای سیاسی نو براساس نیازهای نامشروع خود بود، به دنبال منافع خود بود آنچه آنها می خواستند اتفاق نیفتاد می خواستند حزب الله را درلبنان نابود کنند حزب الله ده برابر قوی تر شد خدا چیز دیگری خواست خدا می خواهد به اسلام و مسلمین عزت و قدرت دهد نقشه شان نقش بر آب شد.»

وی بیان کرد: آمریکایی خواستند عراق را ببلعند سردار دلها و همرزمان شهیدش و کسانی که تحت فرمان این شهید بزرگ بودند دربرابر آمریکا و ایادی شان ایستادند، می خواستند سوریه را خسته کنند فضل خدا شامل مردم شد.

حجت الاسلام هاشمی نژاد با اشاره به دیدار رهبر انقلاب با اعضای کنگره شهدای آذربایجان گفت: ملتی با هویت و با عظمت هستیم هیچ چیز کم نداریم سرمایه ملت ما خداست بالاترین شمشیر برنده ما خدا و خدامحوری است. هویت خود و مسلمان بودن خود را فراموش نکنیم ۴۴ سال از انقلاب گذشته ملت ایران توقف نکرده است عقب گرد نداشته این ایمان به خدا بود.

امام جمعه عسلویه در ادامه با اشاره به دو انتخابات پیش رو گفت: رهبری می فرمایند همه کسانی که برای آینده کشور احساس تکلیف و وظیفه می کنند در این آزمایش الهی شرکت کنند. امروز حضور در انتخابات حضور در میدان نبرد دشمن است، نباید میدان را خالی کنیم، اگر می خواهیم دشمنان را عقب برانیم ضربه بزنیم ناامید کنیم باید حضورمان چشمگیر و فعال باشد.

امام جمعه عسلویه با اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی در غزه گفت: غزه مظلوم مقتدر پیش برنده و پیروز میدان است. کار خفت بار و ننگین رژیم صهیونیستی درکشتار زنان وکودکان و حمله به بیمارستان ها نشانه شکست و عجز است. می خواهند فلسطین را نابودند کنند، کور خوانده اند، خدا نصرت می کند و حماس پیروز میدان خواهد بود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha