یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
محمد حمیدی نژاد امام جمعه عالیشهر

حجت الاسلام حمیدی نژاد گفت: دشمن ۱۸ هزار کانال ماهواره ای رایگان در اختیار مردم ایران گذاشته است اما از آن طرف در زمینه دارو ما را در تحریم و محدودیت قرار داده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام محمد حمیدی نژاد امام جمعه عالیشهر عصر امروز در نشست پرسش و با دانش آموزان هنرستان پسرانه عالی تکنیک، اظهار داشت: شما دانش آموزان با افراد موفق و مطرح دنیا در تمامی زمینه ها هیچ فرقی نمی‌کنید و تنها راه پیشرفت شما داشتن هدف و تلاش در مسیر رسیدن به آن هدف است.

وی افزود: خداوند به همه انسانها استعداد و ظرفیت داده است و با تلاش و کوشش می‌توانید استعدادهای خودتان را شکوفا کنید؛ کسی که هدف دارد وقتش تلف نمی‌شود.

حمیدی نژاد با بیان اینکه در کشور ما ۱۸ هزار کانال ماهواره ای رایگان قابل دسترسی است، گفت: دشمن میلیون ها دلار خرج می‌کند تا جوانان و نوجوانان ایرانی به این کانال ها راحت دسترسی داشته باشند اما در زمینه دارو، تحریم ها و محدودیت هایی برای ما قرار می‌دهد که به همین دلیل انسان های مظلوم جانشان به خطر می افتد.

وی عنوان کرد: آیا واقعا دشمن دلش به حال ما سوخته است؟ سران کشورهای اروپایی و آمریکایی به فرزندانشان اجازه نمی‌دهند که از شبکه های اجتماعی که خودشان به وجود آورده اند استفاده کنند!

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha