چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۷ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 15, 2024
تصاویر/ نشست مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی

حوزه/ وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از تولید ۲ مستند و تالیف چهار کتاب برای بزرگداشت شهادت صادق گنجی شهید شاخص و رایزن فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در پاکستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، محمد مهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی دوشنبه‌شب در جمع خبرنگاران در فرودگاه بوشهر از تولید ۲ مستند و تالیف چهار کتاب برای بزرگداشت شهادت صادق گنجی شهید شاخص و رایزن فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در پاکستان خبر داد و گفت: بوشهر استانی فرهنگی است و در تلاش هستیم تا با کمک اصحاب فرهنگ و هنر تولیدات خوبی برای شهدای شاخص آن صورت گیرد.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از افزایش تعداد سینماهای فعال در دولت سیزدهم خبر داد و گفت: تعداد سینماها به ۸۳۲ سینما افزایش پیدا کرده است درصورتی که در ابتدای دولت مردمی حجت الاسلام رئیسی این آمار ۵۷۰ سینمای فعال بود.

وی از افزایش تعداد سینماهای کشور تا ۹۰۰ مرکز تا پایان سال خبر داد و گفت: این کار با همت سازمان سینمایی پیش بینی شده و تعداد سینماهای فعال کشور تا پایان امسال به ۹۰۰ مرکز افزایش پیدا خواهد کرد.

اسماعیلی با اشاره به ساخت کتابخانه مرکزی بوشهر گفت: اعتبار طرح کتابخانه مرکزی بوشهر تامین خواهد شد و این وزارتخانه به سهم خود این کار را انجام می دهد تا زیربنای این طرح مهم در دولت سیزدهم گذاشته شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha