یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
شهید گمنام

حوزه / معاون فرهنگی_تبلیغی مدرسه علمیه تخصصی فاطمه معصومه(س) بندرعباس به تشریح برنامه‌های اجرا شده در ایام فاطمیه در این مدرسه و توسط اساتید و طلاب آن پرداخت.

خانم زبیده قائمی فر معاون فرهنگی تبلیغی مدرسه علمیه تخصصی فاطمه معصومه(س) در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه از هرمزگان، ضمن عرض تسلیت به‌مناسبت شهادت حضرت زهرا(س) به تشریح برنامه‌های اجرا شده در ایام فاطمیه پرداخت و اظهار داشت: اساتید و طلاب مدرسه علمیه تخصصی فاطمه معصومه(س) اعم از سطح ۲ و سطح ۳ در ایام فاطمیه به تعظیم و بزرگداشت مقام حضرت زهرا(س) پرداخته و در قالب‌های گوناگون به تبیین سیره اخلاقی، تربیتی این بانو پرداختند.

وی، برپایی نمایشگاه تصویری در مدارس را از جمله برنامه‌های مربیان امین خواند و گفت: مربیان طرح امین، جهت شناساندن زندگانی حضرت زهرا(س) به دانش آموزان، نمایشگاه‌های تصویری و محتوایی در مدارس برپا کرده و ضمن ایراد سخنرانی به تبیین آن پرداختند.

وی خاطرنشان کرد: طلاب از پایه‌های مختلف نیز در ایام فاطمیه، سخنرانی مراسم صبحگاه را به تبیین سیره زندگانی حضرت زهرا(س) اختصاص دادند.

معاون فرهنگی تبلیغی مدرسه علمیه تخصصی فاطمه معصومه(س) اظهار کرد: طلاب و مبلغان در محلات، مساجد، پایگاه‌های بسیج به برپایی مراسم عزاداری و ایراد سخنرانی پرداختند.

وی ادامه داد: اساتید این مدرسه علمیه با حضور در صدا و سیما و از جمله حضور در برنامه بانوی بهشتی که به سیره تربیتی، اخلاقی حضرت زهرا(س) اختصاص داده شده بود، به بیان نکاتی در رابطه با زندگی و سیره حضرت زهرا(س) پرداختند.

قائمی‌فر خاطرنشان کرد: تشییع پیکر شهید گمنام هم از دیگر برنامه‌های ویژه ایام فاطمیه در مدرسه علمیه تخصصی فاطمه معصومه(س) بندرعباس بود.

تشریح برنامه‌های مدرسه علمیه تخصصی فاطمه معصومه(س) بندرعباس در ایام فاطمیه

وی، با اشاره به برگزاری کارگاه پاسخگویی به شبهات، تصریح کرد: کارگاه پاسخ گویی به شبهات فاطمیه جهت توانمندسازی طلاب در این ایام توسط اساتید حوزه برگزار شد.

وی خاطرنشان کرد: همچنین پخت و توزیع نذری، مراسمات خانگی، سخنرانی‌های متعدد از دیگر برنامه‌های این ایام بود.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha