سه‌شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۶ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 14, 2024
یس

حوزه / رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان از برگزاری دومین رویداد فرهنگی و هنری «شهید اردهال» با هدف تولید آثار هنری توسط استادان و هنرمندان کاشان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان، محمدعلی فرجی رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان امروز در جمع خبرنگاران از برگزاری دومین رویداد فرهنگی و هنری «شهید اردهال» با هدف تولید آثار هنری توسط استادان و هنرمندان کاشان خبر داد و اظهار داشت: این رویداد به مناسبت ۲۷ جمادی الثانی سالروز شهادت حضرت سلطانعلی ابن امام محمد باقر(ع) با موضوع محوری حضرت علی بن امام محمد باقر(ع) در قالب طراحی پرچم و کتیبه ویژه هنرمندان منطقه فرهنگی کاشان با حضور اساتید برجسته کشوری به مدت ۳ روز از ۶ تا ۸ دی ماه در دانشگاه علوم پزشکی کاشان برگزار می‌شود و در اختتامیه رویداد از تمامی شرکت کنندگان تقدیر خواهد شد.

وی با بیان اینکه این رویداد سه روزه هنر کاشان را به سمت هویت شیعی و اسلامی سوق می‌دهد، گفت: برگزاری این رویداد به عنوان کارگاهی برای هنرمندان در زمینه تولید آثار هنری و تلاش به منظور نهادینه کردن طرح‌ها برای استفاده از آن‌ها در اماکن و در سطح شهر است.

فرجی اظهار کرد: دومین رویداد «شهید اردهال» با حضور هنرمندان و با همراهی اساتید، روز چهارشنبه ۶ دی ماه در حرم حضرت علی ابن امام محمد باقر (ع) آغاز می‌شود.

گفتنی است در برگزاری این رویداد، مجمع طراحان گرافیک انقلاب اسلامی کاشان، اداره تبلیغات اسلامی، موکب علی بن محمد باقر(ع)، نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه علوم پزشکی و انجمن خوشنویسان کاشان همکاری دارند.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha