دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
علامه بلادی بوشهری(ره)

حوزه/ آیین تجلیل از دست‌اندرکاران نهمین کنگره علمی پژوهشی علامه بلادی بوشهری(ره) صبح امروز با حضور حجت الاسلام والمسلمین صفایی بوشهری در سالن جلسات مجتمع آدینه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، آیین تجلیل از دست‌اندرکاران نهمین کنگره علمی پژوهشی علامه بلادی بوشهری(ره) صبح امروز با حضور حجت الاسلام والمسلمین صفایی بوشهری در سالن جلسات مجتمع آدینه برگزار شد.

حجت الاسلام یوسف جمالی دبیر نهمین کنگره علمی پژوهشی علامه بلادی بوشهری(ره) در این آیین با تقدیر از اعضای دبیرخانه این کنگره، اظهار داشت: سبقه پژوهشی این کنگره و ماهیت پژوهشی این کنگره در این دوره خود را بیشتر نشان داد و بازتاب خوبی در رسانه‌ها داشت.

وی با اشاره به انعکاس ملی این کنگره، گفت: بازتاب رسانه‌ای کنگره در فضای مجازی و رسانه ملی بسیار مطلوب بود و بیش از ۱۰۰ خبر از برگزاری این کنگره در خبرگزاری‌ها، نشریات، پایگاه‌های خبری و شبکه‌های اجتماعی منتشر شد.

دبیر نهمین کنگره علمی پژوهشی علامه بلادی بوشهری(ره) از برنامه‌ریزی برای راه اندازی سامانه دریافت آثار این کنگره خبر داد و یادآور شد: در حال برنامه ریزی هستیم که به صورت سیستمی این کار صورت بگیرد.

حجت الاسلام جمالی از برنامه ریزی برای تکمیل نمایشگاه عکس تاریخ علمای استان خبر داد و اظهار کرد: این کار با همکاری حوزه هنری انقلاب اسلامی استان بوشهر انجام خواهد شد.

حجت الاسلام سید ابوالحسن حسینی دبیر علمی کنگره علمی پژوهشی علامه بلادی بوشهری(ره) نیز در این نشست با اشاره به آثار ارسال شده به دبیرخانه‌های این کنگره، ابراز کرد: امسال بیش از ۳۰۰ اثر به دبیرخانه‌ها ارسال شد که از نظر کیفی، آثار ارتقای خوبی نسبت به سال‌های گذشته داشته است.

وی بیان کرد: از این تعداد حوزه علمیه خواهران بیش از ۱۶۴ اثر را به دبیرخانه ارسال کردند و ۶۴ اثر نیز مربوط به حوزه علمیه برادران بود و بقیه آثار از دانشگاه ارسال شده است.

حجت الاسلام حسینی گفت: طلاب اشتیاق خوبی برای رقابت با اساتید حوزه و دانشگاه در این عرصه نشان دادند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha