سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
الشيخ نبيل قاووق

حوزه/ شیخ نبیل قاووق، تاکید کرد: هر حمله به غیرنظامیان با پاسخ سخت‌تر و شدیدتر همراه خواهد بود و هر هدف قرار دادن منازل، مجازاتی در پی خواهد داشت.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، شیخ نبیل قاووق، عضو شورای مرکزی حزب‌الله لبنان در مراسم بزرگداشت شهید راه قدس "علی احمد سعید بزی" و شهیدان "ابراهیم احمد سعید بزی" و همسرش شروق صالح حمود در مجتمع مرحوم موسی عباس در شهر بنت جبیل که توسط حزب الله و با حضور تعدادی از علما، فعالان، شخصیت ها و خانواده های معظم شهدا و جمعی از مردم برگزار شد، تاکید کرد: هر حمله به غیرنظامیان با پاسخ سخت‌تر و شدیدتر همراه خواهد بود و هر هدف قرار دادن منازل، مجازاتی در پی خواهد داشت و هر هدف قرار دادن عمق سرزمین، حساب و کتاب خواهد داشت.

وی افزود: این همان کاری است که مقاومت در واکنش به کشتار بنت جبیل انجام داد، جایی که "کریات شمونه" را بمباران کرد و در پیامی میدانی آتشین به دشمن اعلام کرد که هدف قرار دادن غیرنظامیان را خط قرمزی می‌دانیم که اجازه عبور از آن را نمی‌دهیم و اگر ادامه بدهی، ان شاءالله با اقدامی سخت تر و قوی تر پاسخ خواهیم داد.

شیخ قاووق تاکید کرد: مقاومت در لبنان برای همه احتمالات آماده شده و برای تمامی اقدامات غافلگیرکننده خود را آماده کرده است و در موقعیت قدرتمندی قرار دارد که معادلات را بر دشمن اسرائیلی تحمیل می کند و تا ناکام گذاشتن و خنثی کردن تمامی اهداف تجاوز اسرائیلی علیه غزه به عملیات خود علیه آن ادامه می دهد؛ زیرا نبرد یکی است و سرنوشت یکی است.

عضو شورای مرکزی حزب‌الله خاطرنشان کرد: گروه های مقاومت در لبنان، سوریه، عراق، غزه و یمن شکست مشترکی را بر آمریکایی ها و اسرائیلی ها تحمیل کردند و وقتی اسرائیلی ها را شکست دادیم، آمریکایی ها را نیز شکست دادیم. دوستان و متحدان در یمن توانستند هژمونی و ناتوانی آمریکا را در دریای سرخ افشا کنند.

وی اشاره کرد: فشارهای منطقه‌ای و بین‌المللی بر حزب‌الله برای عدم گسترش جنگ و ادامه حملات علیه دشمن اسرائیلی وجود دارد، اما همه این فشارها در مقابل وظیفه ما در مقابله با تجاوزات رژیم اسرائیل و حمایت از غزه اهمیتی ندارد. امّا در مورد تهدیدات اسرائیل برای لبنان، این تهدیدها توخالی است و حکایت از یک فرد شکست خورده، درمانده و لرزان دارد، به ویژه که اسرائیلی ها از میزان توانایی های مقاومت آگاه هستند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha