دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
سی‌امین اجلاس سراسری نماز

حوزه/ مدیر روابط عمومی ستاد اقامه نماز کشور از برگزاری سی امین اجلاس سراسری نماز در زنجان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حامد صالحی، مدیر روابط عمومی ستاد اقامه نماز کشور از برگزاری سی امین اجلاس سراسری نماز با عنوان «نماز نسل نو با تمرکز بر نقش مدرسه، مسجد و دانشگاه» در زنجان خبر داد.

وی با بیان اینکه این اجلاس در روز شانزدهم دی‌ماه در دو نبت صبح و عصر و با سخنرانی رئیس جمهور برگزار می‌شود، گفت: در روز برگزاری اجلاس پیام مقام معظم رهبری رهبری قرائت خواهد.

صالحی افزود: تعداد ۳۹۴ اثر در بخش مقاله، ۲۲ اثر در بخش رساله دکتری، ۲۲۱ پژوهش کابردی و ۲۴ اثر پایان نامه کارشناسی ارشد به دبیرخانه اجلاس سراسری نماز ارسال شده است.

وی خاطرنشان کرد: طبق پایش اولیه آثار در مرکز تخصصی ۲۴ پایان نامه، ۴ رساله دکتری، ۱۲۷ مقاله، ۲۱ پژوهش کاربردی و ۱۰ کتاب که در مجموع ۱۸۶ اثر به مرحله داوری اجلاس رسیده است.

مدیر روابط عمومی ستاد اقامه نماز کشور افزود: در نهایت داوری ۱۱۰ اثر به عنوان برگزیده پس از مرحله داوری انتخاب خواهد شد و یک الی ۲ نفر از برگزیدگان نیز در اجلاس ارائه خواهند داشت.

این مقام مسئول در ادامه با اشاره به اینکه در صحن اجلاس از دستگاه های برتر در حوزه نماز و فعالین نماز تجلیل خواهد شد، گفت: میزگرد تخصصی با موضوع نماز و برگزاری نمایشگاه محصولات فرهنگی و کتب نمازی از دیگر برنامه های اجلاس است.

سی‌امین اجلاس سراسری نماز در زنجان برگزار می‌شود

صالحی از اجرای برنامه «عهدواره به رنگ قنوت» ویژه ۴۰ مدرسه متوسطه اول در قالب اردوی یکروزه، اجرای نمایش میدانی «آواز پرجبرئیل» در محل نمایشگاه بین المللی کاسپین زنجان، دوره مدیریت مسجد و شیوه های جذب نسل نو به نماز در مساجد و نشست های نمازشناسی ویژه دانش آموزان و خانواده ها خبر داد.

وی با اشاره به همکاری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در تولید ویژه برنامه های متعدد با رویکرد هنری، آموزشی، تولید محتوا، کتاب صوتی و تولید پادکست با محوریت نماز، یادآور شد: در راستای برگزاری اجلاس سراسری نماز، مسابقه کشوری پیام معنویت از مجموعه پیام های مقام معظم رهبری به اجلاس های نماز به صورت روزانه در حال برگزاری است.

مدیر روابط عمومی ستاد اقامه نماز کشور در پایان گفت: المان‌های مهر و تسبیح در میادین شیلات و سرباز گمنام استان زنجان به مناسبت برگزاری سی امین اجلاس سراسری نماز نصب شده است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • سید محمد رضا خلیلی IR ۱۹:۳۵ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۰
    0 0
    سلام علیکم درباره ارزش نماز همین بس که ستون دین شناخته شده.اما با تأسف متوجه نشدم چه زمانی درخواست ارسال مقالات شده .چون پژوهشی دارم با عنوان بررسی تربیت دینی فرزندان با تکیه بر عاملیت اقامه نماز..یا تربیت بر محور نماز . عمری باشد در آینده . با احترام وتوفیق روز افزون