یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
پنجمین جلسه کمیته اقتصادی قرارگاه کنشگری حوزه

حوزه/تحریم کالاهای صهیونیستی در سطح ملی و جهان اسلام با محوریت استفتاء از مراجع معظم تقلید؛ بسته سیاستی کنشگری حوزه در عرصه اقتصاد و بررسی همایش گفتمان سازی اقتصاد مقاومتی در پنجمین جلسه کمیته اقتصادی قرارگاه کنشگری اجتماعی حوزه‌های علمیه و روحانیت، مورد بحث و تبادل‌نظر قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری حوزه، کمیته اقتصادی قرارگاه کنشگری اجتماعی حوزه‌های علمیه و روحانیت، یکشنبه ۱۰ دی ۱۴۰۲ با حضور اعضای این کمیته، در سالن جلسات مرکز راهبری اقتصاد مقاومتی در قم برگزار شد.

 در این جلسه پس‌از ارائه گزارش پیگیری مصوبات جلسات قبل با محوریت اقدامات بعدی در راستای تحریم کامل کالاهای صهیونیستی در سطح ملی و بین المللی پیرو بیانیه مدیر محترم حوزه های علمیه در این خصوص گفتگو و تبادل نظر صورت پذیرفت و مقرر شد این موضوع از طریق مکاتبه رسمی با رئیس جمهور به همراه استفتاء از مراجع معظم تقلید مدظلهم در دستور کار این کمیته قرار گیرد.

در ادامه نسبت به ضرورت و اهمیت برگزاری همایش گفتمان سازی اقتصاد مقاومتی با شورای عالی اقتصاد مقاومتی با هدف مشارکت حداکثری و انتخاب افراد اصلح بررسی لازم صورت پذیرفت و مصوب شد این همایش با محوریت مرکز مدیریت حوزه علمیه در دی ماه در قم برگزار شود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha