یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
شیخ احمد قبلان - لبنان

حوزه/ شیخ احمد قبلان گفت: ان شاء الله آغاز پایان رژیم صهیونیستی است و روزهای نابودی اسرائیل آغاز شده است و کابوس ۷ اکتبر گواه بر این است که اسرائیل ببر کاغذی است.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، شیخ احمد قبلان، از روحانیون لبنان طی سخنانی گفت: مهم نیست زمان چقدر می گذرد یا زمان چگونه می گذرد، تاریخ خواهد نوشت که اتحادی متشکل از تل آویو، واشنگتن، اقیانوس اطلس و یک گروه طولانی و گسترده منطقه ای چیزی از فناوری کشتار، نسل کشی و نابودی را رها نکرده مگر اینکه برای نوار غزه به کار گرفته شد.

وی افزود: آن ها مقدسات را مورد تعرض قرار داده، ویرانی به بار آوردند، خون پاک را ریختند و با خدا دشمنی کردند. اعراب اینجا محلی از اعراب ندارند مگر اندکی از کسانی که خداوند آنها را برای خود و دین خود برگزیده است و همینطور اکثر کشورهای اسلامی که با تمام قوا آمریکایی و صهیونیزه شده اند.

شیخ قبلان بیان داشت: به تاریخ می گویم که آنچه در غزه می گذرد، ان شاء الله آغاز پایان رژیم صهیونیستی است و روزهای نابودی اسرائیل آغاز شده است و کابوس ۷ اکتبر گواه بر این است که اسرائیل ببر کاغذی است و علیرغم مشارکت واشنگتن و ناتو با تل آویو، مقاومت در غزه، جنوب لبنان، باب المندب و بقیه مناطق دست برتر را دارد.

مفتی جعفری ممتاز در مورد جبهه جنوب تاکید کرد: علیرغم مشارکت جهان با تل آویو در این جبهه از جمله ماهواره های چندملیتی نظامی و غیرنظامی از جمله خطرناک ترین و مهم ترین پهپادهای آمریکایی و بین المللی، ان شاء الله پیروزی، هم‌پیمان مقاومت است.

وی ادامه داد: آنچه در جبهه جنوب اتفاق می‌افتد، پیروزی بی‌نظیر، توانایی‌های بازدارندگی بی‌سابقه و ایجاد حاکمیت ملی است که نظیر آن نادر است و همه اینها علیرغم این واقعیت است که مقاومت فقط اندکی از آنچه را که در اختیار دارد آشکار کرد. آنچه فقط از نیروهای سیاسی خواسته می شود این است که مقاومت، فداکاری ها و پیروزی های ملی آن را با توافقی ریاست جمهوری که در خور شکست تل آویو و واشنگتن در بزرگترین و مهمترین جنگ تمام دوران است، تحقق بخشند.

مفتی جعفری اشاره کرد: در پایان سال گذشته که با بزرگترین فاجعه غزه که فاجعه قرن است به اوج خود رسید، باید بالاترین نشان های افتخار و تجلیل به یمن بزرگ، مقاومت فلسطین، عراق، سوریه، مقاومت اسلامی در لبنان، جمهوری اسلامی ایران و کشورها و رهبران آمریکای لاتین و جاهای دیگر اعطا شود.

شیخ قبلان گفت: از شهدا، مجروحان و رزمندگان دلاور مقاومت به خاطر عظمت دستاورد های ملی، حاکمیتی، اخلاقی و انسانی که در بحبوحه خطرناک ترین و دقیق ترین جنگ های قرن بیست و یکم ارائه داده و می دهد، نهایت تشکر را داریم. ، مقاومت می ماند و گزینه ما مقاومت است و هیچ چیز در نزد خداوند بزرگتر از ایستادگی در برابر باطل و ظلم و طغیانگری نیست.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha