چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۹ شوال ۱۴۴۵ | May 8, 2024
حجت الاسلام محمد حمیدی نژاد

حوزه/ امام جمعه عالیشهر با بیان این که بانوان باید حضرت زهرا(س) را الگو قرار دهند، گفت: هر کسی که لباس و ظاهرش و اعمالش شبیه حضرت زهرا(س) باشد فردای قیامت خداوند او را نجات می دهد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، جشن باشکوه میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا(س) و روز زن به همت هیئت فاطمیون شهر عالیشهر و با همکاری شرکت عمران و شهرداری شهر و با حضور حجت الاسلام حمیدی نژاد امام جمعه عالیشهر، فرماندار شهرستان بوشهر، رییس شورای هیأت های مذهبی کشور و جمعی مسئولین شهر و مردم امروز در مجتمع فرهنگی هنری آفتاب عالیشهر برگزار شد.

حجت الاسلام محمد حمیدی نژاد امام جمعه عالیشهر در این مراسم در خصوص جایگاه والای زنان گفت: همه ما مردها باید به جایگاه رفیع زنان نزد خداوند متعال غبطه بخوریم این در حالی است که بعضی خانم ها متأسفانه خودشان متوجه نیستند و ارزششان را کم در نظر می گیرند.

امام جمعه عالیشهر اظهار داشت: خداوند نمونه کامل و الگو را در قرآن دو زن معرفی می کند یکی زن فرعون که با آن جایگاه مالی و ثروتی که داشت از تجملات و مادیات پرهیز نمود و به خدا ایمان آورد و دیگری حضرت مریم در زمینه حجاب و عفاف الگو قرار گرفت.

وی بیان داشت: در طول تاریخ هر خانمی که می خواهد سعادتمند و رستگار شود باید این دو زن را الگو قرار دهد اما حضرت فاطمه زهرا(س) خصلت های هر دو را یکجا داشت بخاطر همین هم سرور زنان عالم و بهشت گردید پس هر کسی که لباس و ظاهرش و اعمالش شبیه حضرت زهرا(س) باشد فردای قیامت خداوند او را نجات می دهد.

به گزارش حوزه، در این برنامه از جمعی از بانوان به مناسبت روز زن و ولادت حضرت زهرا(س) تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha