شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۳ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 11, 2024
تصاویر /افتتاحیه غرفه "علوم دینی، دریچه فناوری عصر ظهور" در نمایشگاه الکامپ قم

حوزه/ با حضور مجموعه های دانش بنیان و فناور، همچنین برای اولین بار تخصیص فضای گفتمان سازی مفاهیم فناوری و علوم دینی ناظر بر مباحث پیشرفت نظام مقدس جمهوری اسلامی بیست وسومین دوره نمایشگاه الکامپ تلکام در استان قم امشب فعالیت خود را آغاز کرد.

جواد غلامپور، مدیر کل ارتباطات ‌فناوری اطلاعات استان قم در حاشیه آغاز به کار بیست ‌و سومین دوره نمایشگاه الکامپ تلکام‌ در محل نمایشگاه های بین المللی استان قم واقع در دو کیلومتری اتوبان قم – تهران در گفت وگو با خبرنگار حوزه اظهار کرد: الکترونیک، کامپیوتر و ارتباطات سه بخش اصلی این نمایشگاه است که از امشب ۱۲ الی ۱۵ دی ماه در محل نمایشگاه های بین‌المللی استان قم فعالیت خود را آغاز کرد.

وی اظهار کرد: اهداف اصلی این نمایشگاه کمک و هم افرایی به زیست بوم فاوای استان شد، بستری برای ترویج و آشنایی بیشتر با ظرفیت فناوری اطلاعات استان و حمایت از استارتاپ های اینترنتی است.

غلامپور این نمایشگاه را زمینه ای برای همکاری بیشتر با شرکت های دانش بنیان قلمداد کرد و گفت: امید می رود بخشی از دستاوردهای پیاده سازی شهر هوشمند در این نمایشگاه ارائه شود. همچنین سعی در جذب سرمایه گذارها در حمایت از استارپ ها دنبال می گردد.

وی عنوان کرد: این هم افرایی برای فعالین زیست بوم ها در نمایشگاه الکامپ در واقع کمک به راه اندازی ظرفیت کسب کارها به کسب کارهای غیر دولتی است.

مدیر کل ارتباطات ‌فناوری اطلاعات استان قم با اشاره به دسته بندی شبکه سازی فعالین تلفن همراه در این نمایشگاه بیان کرد: نرم افزار، شبکه سخت افزار دانش بنیان ها ازدسته بندی این نمایشگاه است.

غلامپور اظهار کرد: جایگاه ویژه ای برای حضور شتاب دهنده ها و پارک علم و فناوری فراهم شده است.

وی ‌از حضور ۶۰ الی ۷۰ غرفه در این نمایشگاه خبر داد و گفت: بخش های جانبی از جمله پنل های آموزشی و انجمن های مشاوران کسب و کار در این نمایشگاه فعال‌اند.

مدیر کل ارتباطات ‌فناوری اطلاعات استان قم به حضور غرفه هایی از مرکز حوزوی اشاره کرد و افزود: الکامپ تلکام فرصتی است برای ارائه بهترین ها و در این عرصه، حوزه علمیه دارای توانمندی های ارزشمندی است که در این فضا حضور پیدا کرده اند.

۳۱۳/۱۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha