چهارشنبه ۲ خرداد ۱۴۰۳ |۱۴ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 22, 2024
بروجرد

حوزه/امام جمعه بروجرد با بیان اینکه شهید سلیمانی زیر نظر امامین انقلاب تربیت یافت، گفت: حاج قاسم با ترک گناه، خدمت به مردم و خدمت به پدر و مادر و مطیع محض ولایت بودن، به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت‌الاسلام سیدعلی حسینی امام جمعه بروجرد امروز در مراسم علمداران ولایت که در مصلای امام خمینی(ره) شهرستان برگزار شد، با بیان اینکه شهید سلیمانی با اخلاص و ایمان در راه اهداف اسلام و انقلاب قدم برمی‌داشت، اظهار داشت: سردار شهید سلیمانی، ۴۰ سال در راه خدا جهاد نمود و جان خویش را برای خدمت به اسلام و انقلاب در طبق اخلاص گذاشت.

وی با بیان اینکه شهید سلیمانی زیر نظر امامین انقلاب تربیت یافت، خاطرنشان کرد: حاج قاسم با ترک گناه، خدمت به مردم و خدمت به پدر و مادر و مطیع محض ولایت بودن، به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

امام جمعه بروجرد با اشاره به اینکه کشور ما پیشرفت‌های چشمگیری در زمینه‌های مختلف داشته است، گفت: دستاوردهای انقلاب در همه حوزه‌ها باید برای نسل نوجوان و جوان جامعه بازگو شود.

حجت الاسلام حسینی، بر تبلیغ، تبیین و ترویج سبک زندگی فاطمی در جامعه تأکید کرد و گفت: با ترویج و گسترش سبک زندگی فاطمی در جامعه می‌توانیم در تحکیم بنیان خانواده قدم برداریم.

وی با گرامیداشت یاد شهید سید رضی موسوی و با اشاره به سالگرد ارتحال آیت‌اله مصباح (ره)، یادآور شد: آیت‌الله مصباح(ره)، عالمی فقیه، سیاستمدار و ولایت‌مدار بود و همواره شاگردان خود را به تبعیت محض از ولایت توصیه می‌کرد.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha