شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۵ شوال ۱۴۴۵ | May 4, 2024
کرمان

حوزه/ انجمن صنفی فعالان رسانه ای لرستان در پی حمله تروریستی کرمان بیانیه ای صادر و این حمله بی رحمانه را محکوم کردند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، انجمن صنفی فعالان رسانه ای لرستان در پی حمله تروریستی کرمان و شهادت جمعی از هموطنان در این حمله با صدور بیانیه‌ای، این اقدام جنایتکارانه و بی رحمانه را محکوم کردند.

متن بیانیه به این شرح است:

بار دیگر بدخواهان و دشمنان این ملت از سر درماندگی با هدف دلسرد کردن مردم از آرمان‌های انقلاب و شهدا دست به این جنایت فجیع زدند تا بار دیگر به مدعیان دروغین حقوق بشر ثابت کنند که به هیچ اصلی از اصول انسانیت پایبند نیستند و نخواهند بود.

دشمنان ایران اسلامی و جبهه مقاومت بدانند، ملت مسلمان ایران همچنان متحد و گوش به فرمان مقام معظم رهبری(مدظله العالی) مقاومت و ایستادگی خود را حفظ خواهند کرد و در برابر چنین جنایت‌های کوردلانه ای کوتاه نخواهند آمد و پر صلابت تر و مقتدرتر از همیشه به مبارزه با ظلم ادامه خواهند داد.

هیئت مدیره انجمن صنفی فعالان رسانه ای و اصحاب رسانه استان لرستان ضمن محکومیت شدید این حمله و جنایت تروریستی، شهادت جمعی از هموطنان عزیز را به محضر حضرت بقیه‌الله الاعظم(عج) و مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و مردم شهیدپرور و ولایت‌مدار کرمان و ملت ایران اسلامی تسلیت عرض نموده و از خداوند متعال برای این شهدای گرانقدر آمرزش و غفران الهی و برای خانواده های معظم آنان صبر جمیل و اجر جزیل مسئلت می‌نماید.

هیئت مدیره انجمن صنفی فعالان رسانه ای لرستان

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha