شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
ت

حوزه/ سردار نوعی اقدم گفت: شهید حاج قاسم سلیمانی مصداق بارز مصباح الهدی و سفینه النجاه برای رسیدن به سیدالشهدا علیه السلام است و این شهید بزرگوار ادامه دهنده راه شهدای کربلا بود.

به گزارش خبرگزاری حوزه از زنجان، سردار رحیم نوعی اقدم در چهارمین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی که در حسینیه عاشقان ثارالله زنجان و با حضور مردم شهیدپرور این شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: شهید حاج قاسم سلیمانی مصداق بارز مصباح الهدی و سفینه النجاه برای رسیدن به سیدالشهدا علیه السلام است و این شهید بزرگوار ادامه دهنده راه شهدای کربلا بود.

وی با بیان اینکه مجاهدت، اخلاص و خدایی بودن شهید حاج قاسم سلیمانی او را محبوب دل‌ها کرده است، گفت: این شهید در تمامی عرصه‌ها فقط برای رضای پروردگار متعال قدم برداشت و تنها خواسته اش رضای پروردگار بود.

سردار نوعی اقدم در ادامه گفت: در عملیات‌ها این شهید بزرگوار هیچگاه در خصوص نیروی پشتیبانی، مهمات و سایر مسائل صحبت نمی‌کردند و تنها موضوعی که برای حاج قاسم مهم بود توکل و رضای خداوند متعال بود.

این مسئول با اشاره به اینکه الگوی حاج قاسم سلیمانی حضرت زینب سلام الله علیه بود، افزود: مکتب شهید سلیمانی برخاسته از عقلانیت، معنویت و مقاومت است.

این فرمانده دوران دفاع مقدس عنوان کرد: شهید حاج قاسم سلیمانی انسان وارسته و زاهدی بود که هیچ‌گاه به‌دنبال پست و مقام‌های دنیوی نبود و انسانی از دنیا بریده و آخرت‌گرا بود.

وی با بیان اینکه او مرد عمل بود و در دوران دفاع‌مقدس، با تمام وجود در تمام صحنه‌ها حاضر بود، گفت: ایشان فرمانده اخلاق محور بود و آن را نیز در جبهه مقاومت گسترش داد.

سردار نوعی اقدم گفت: شهید حاج قاسم سلیمانی پرچمدار و نماد مبارزه با استکبار جهانی و یک تفکر استکبارستیزی بود که در مبارزه با استکبار، مرز نمی‌شناخت.

وی در ادامه با اشاره به دیگر ویژگی‌های سردار شهید سلیمانی گفت: حاج قاسم سلیمانی مطیع محض ولایت بود.

سردار نوعی اقدم با بیان اینکه آرامش خاصی در وجود حاج قاسم حاکم بود که شاید کمتر در میان دیگران مشاهده می شد، افزود: شهید حاج قاسم سلیمانی تمام معادلات دنیا را به هم ریخت، شهید سلیمانی برخلاف ادبیات جنگ‌های جهانی دنیا عمل کرد، تجزیه و تحلیل دشمن را با افکارش، رفتارش و تاکتیکش و با در میدان بودنش برملا کرد.

وی با بیان اینکه شهید سلیمانی در بحران‌ها و سختی‌ها در میدان بود، گفت: در وجود قاسم سلیمانی یک قدرتی بالاتر از قدرت دشمن جاری و ساری بود.

این فرمانده دفاع مقدس با اشاره به اینکه قاسم سلیمانی مردم را دوست داشت، افزود: در ادبیات قاسم سلیمانی مردم، ولی نعمتان هستند که باید قدردان آن‌ها بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha