سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
مدیر کل آموزش و پرورش استان اردبیل

حوزه/ مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: در زمان حیات سردار سلیمانی، تعداد افرادی که او را می شناختند خیلی کمتر از زمانی بود که ایشان را شهید کردند؛ با شهادت این بزرگوار، نام و آوازه ایشان و کارهای بزرگی که انجام داده بود در سراسر جهان تبلور کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از اردبیل، کلام الله صفری مدیر کل آموزش و پرورش استان اردبیل روز پنجشنبه در برنامه استانی زنگ مقاومت و همبستگی که به مناسبت چهارمین سالگرد شهادت سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی برگزار شد، اظهار کرد: در زمان حیات سردار سلیمانی، تعداد افرادی که او را می شناختند خیلی کمتر از زمانی بود که ایشان را شهید کردند، با شهادت این بزرگوار، نام و آوازه ایشان و کارهای بزرگی که انجام داده بود در سراسر جهان تبلور کرد.

وی با اشاره به اهمیت جهاد تبیین و روشنگری به ویژه بعد از واقعه عاشورا و شهادت امام حسین(ع) و یاران باوفایش گفت: ما مدیون خون شهدا هستیم و ادامه دادن راه آنها را با اخلاق و اخلاص، ولایتمداری، اطاعت از امام زمان (عج) و درس خواندن می توانیم به جا بیاوریم.

صفری افزود: سردار سلیمانی در مقابل استکبار و صهیونیست جهانی ایستاد و صفت بارز ایشان اخلاص و انجام اعمال در راه رضای خدا بود و این اخلاص موجب جهانی شدن نام آن بزرگوار شد.

وی بیان کرد: احترام به پدر و مادر انتظار و سفارش اکید سردار دل‌ها شهید قاسم سلیمانی به نسل آینده و دانش‌آموزان است.

در این برنامه، دانش آموزان با سردادن شعارهای حماسی و اجرای برنامه های فرهنگی و هنری، یاد و خاطره سردار سلیمانی را گرامی داشتند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha