سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
سردار محمدی اصل

حوزه / فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: دشمن فکر می‌کرد با حذف فیزیکی سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی محور مقاومت از بین می‌رود اما غافل از اینکه بیانات حضرت امام خامنه‌ای وحدت، انسجام، برادری و یکپارچگی بی‌نظیری را در جهان اسلام ایجاد کرده است و محور مقاومت هیچ‌گاه از بین نمی‌رود.

به گزارش خبرگزاری حوزه از اردبیل، غلامحسین محمدی اصل، امروز در مراسم سالگرد سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و محکومیت حادثه تروریستی کرمان که در حسینیه ثارالله اردبیل برگزار شد، اظهار کرد: دشمن فکر می‌کرد با حذف فیزیکی سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی محور مقاومت از بین می‌رود و دیگر دفاعی از حرمین وجود نخواهد داشت اما غافل از اینکه بیانات حضرت امام خامنه‌ای وحدت، انسجام، برادری و یکپارچگی بی‌نظیری را در جهان اسلام ایجاد کرده است و محور مقاومت هیچ‌گاه از بین نمی‌رود.

وی افزود: شهید سلیمانی قهرمان خدایی و ذوب ولایت بود و همین موضوع سبب شده تا محبوبیت این شهید والامقام در کل دنیا گسترش یابد.

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) عنوان کرد: امروز جوانان غیور کشورمان همانند شهدا عمل می‌کنند و مؤمن و متدین بوده و در استکبارستیزی پیشگام هستند.

محمدی اصل تأکید کرد: عصر حاضر همانند دوران امیرمؤمنان(ع) است به طوری‌که نوع سلاح، جنگ و حیله‌های موجود برای تضعیف ولایت و کشور همانند آن دوران بوده که عمروعاص برای حذف ولایت حیله‌هایی در سر داشت.

وی گفت: در دوران دفاع مقدس جانانه در برابر دشمنان ایستادگی کردیم و آرمان‌ها، اهداف و باورهای دینی را از دست ندادیم و توکل و توسل به خدا و ائمه اطهار توسط رزمندگان سبب شد دفاع مقدس آسیب نبیند.

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) در بخش دیگری از سخنان خود به جنایت روز گذشته تروریست‌ها در مراسم سالگرد شهید حاج قاسم سلیمانی اشاره کرد و افزود: جنایت‌کاران سنگ‌دل نتوانستند عزت و عظمت حاج قاسم و عشق و شوق مردم نسبت به زیارت مرقد این شهید والامقام را ببیند اما باید بدانند سربازان راه روشن شهید سلیمانی جنایت دشمنان را تحمل نخواهند کرد.

محمدی اصل یادآور شد: دشمن قصد دارد آینده را از ملت ایران بگیرد و با تهمت و لجن پراکنی‌ها قصد تضعیف کشور را دارد اما ملت ما همواره در برابر دشمن ایستادگی کرده است.

وی در پایان سخنان خود گفت: دشمنان بدانند که ملت ایران با پیروی از ولایت فقیه و شهدا از آرمان‌های خود دست نخواهند کشید و تا آخرین قطره خون خود در برابر دشمنان ایستادگی خواهند کرد.

انتهای خبر/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha