یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
آیت الله سید محمد تقی مدرسی

حوزه/ آیت الله سید محمد تقی مدرسی از علمای با صدور بیانیه ای گفت: مصیبت حادثه تروریستی کرمان را به رهبری، دولت و ملت جمهوری اسلامی ایران تسلیت عرض می نماییم.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، آیت الله سید محمد تقی مدرسی از علمای با صدور بیانیه ای گفت: مصیبت حادثه تروریستی کرمان را به رهبری، دولت و ملت جمهوری اسلامی ایران تسلیت عرض می نماییم.

متن بیانیه شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

قال الله تعالی:

(الَّذِینَ إِذَا أَصَابَتْهُمْ مُصِیبَةٌ قَالُوا إِنَّا لِلهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ * أُولَئِکَ عَلَیْهِمْ صَلَوَاتٌ مِنْ رَبِّهِمْ وَرَحْمَةٌ وَأُولَئِکَ هُمُ الْمُهْتَدُونَ).

وقال سبحانه:

(وَلَا تَهِنُوا فِی ابْتِغَاءِ الْقَوْمِ إِنْ تَکُونُوا تَأْلَمُونَ فَإِنَّهُمْ یَأْلَمُونَ کَمَا تَأْلَمُونَ وَتَرْجُونَ مِنَ اللهِ مَا لَا یَرْجُونَ وَکَانَ اللهُ عَلِیمًا حَکِیمًا).

بار دیگر دست جنایت و وحشیگری - به شیوه فجیع صهیونیستی - برای ارتکاب جنایت شنیع علیه مردم بی گناه و مؤمن ایران در شهر کرمان در مراسم بزرگداشت چهارمین سالگرد شهادت فرماندهان جهاد و مقاومت، شهید سردار حاج قاسم سلیمانی و شهید ابومهدی المهندس و یارانشان دراز شد.

در این مناسبت دردناک، این مصیبت وارده را به رهبری، دولت و ملت جمهوری اسلامی ایران تسلیت عرض می نماییم و از درگاه الهی مسئلت می جوییم که شهدای صالح را «با کسانی که خداوند به آن ها نعمت داده از پیامبران و راستگویان و شهیدان و شایستگان، و چه رفیقانی نیکو هستند»، محشور گرداند و به خانواده محترمشان صبر و اجر جزیل و به مجروحان و آسیب دیدگان شفای عاجل عنایت فرماید ان شاءالله.

دفتر آیت الله سید محمد تقی مدرسی

۲۱/ جمادی الثانی /۱۴۴۵هـ

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha