دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
امام جمعه همدان

حوزه / نماینده ولی فقیه در استان همدان، با بیان اینکه در کنار هم بودن ثمرات فراوانی دارند، گفت: یکی از مشکلاتی که با آن مواجه هستیم، این است که کار تشکیلاتی جدی گرفته نمی‌شود و لذا امیدواریم مجمع بانوان نسبت به انجام کار تشکیلاتی توجه ویژه‌ای داشته باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، حجت الاسلام والمسلمین حبیب الله شعبانی ظهر امروز در مجمع بانوان دفتر نماینده ولی فقیه در استان همدان، با تأکید بر اینکه این جمع باید بتواند بخشی از مشکلات مربوط به بانوان را حل و فصل کند، اظهار داشت: برای موفقیت در این عرصه نیازمند هم‌افزایی و انسجام در بین بانوان و فعالان در همدان هستیم.

وی با بیان اینکه بهترین گروهی که می‌تواند مشکلات حوزه بانوان را برطرف کند، خود بانوان هستند، گفت: ما نیز در این زمینه وظیفه تسهیل و حمایت را برعهده داریم.

امام جمعه همدان با اشاره به اینکه باید نسبت به توسعه این مجموعه اقدام شود، یادآور شد: شاید بانویی پوشش و نوع نگاهش با شما متفاوت باشد اما دارای تخصص و فعال در عرصه‌های مختلفی است و لذا این هنر شماست که باید از تمام ظرفیت‌ها برای پیشبرد اهداف موجود استفاده کنید و با دعوت از این شخصیت‌های اثر گذار، خود را محصور نکنید.

وی افزود: شخصیت‌های برجسته‌ای از نظر فرهنگی در استان داریم که حضور آنها در این جمع قطعاً مثمر ثمر خواهد بود.

نماینده ولی فقیه در استان همدان، با بیان اینکه در کنار هم بودن ثمرات فراوانی دارند، خاطرنشان کرد: یکی از مشکلاتی که با آن مواجه هستیم، این است که کار تشکیلاتی جدی گرفته نمی‌شود و لذا امیدواریم این جمع نسبت به انجام کار تشکیلاتی توجه ویژه‌ای داشته باشد.

وی با اشاره به نکات مطرح شده در جلسه توسط حاضرین، بیان کرد: برخی دغدغه‌ها و مسائلی که در این جلسه بیان شد، همانند لزوم ایجاد فضایی مخصوص تفریح بانوان، بارها به مسئولان تذکر داده‌ام اما آنچه در این بین مهم است ورود و مطالبه‌گری خود بانوان می‌باشد.

حجت الاسلام والمسلمین شعبانی، با تأکید بر اینکه آنجایی که مطالبات به حقی دارید، فضاسازی رسانه‌ای را جدی بگیرید، ابراز کرد: با توجه به وعده‌ای که وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مبنی بر حمایت از سند فرهنگی همدان داده، در عرصه اولویت‌های همدان از جمله جمعیت که در سند فرهنگی نیز به آن اشاره شده، نیازمند طراحی و عملیات فرهنگی مشترک هستیم.

وی تصریح کرد: از تمام فعالان فرهنگی این درخواست را دارم که نسبت به برخی مسائل و مشکلات بانوان که در جامعه با آن روبرو هستیم ورود کنند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی استان همدان، با اشاره به اینکه در زندگی خود باید به عدالت و اعتدال توجه ویژه‌ای کنید، یادآور شد: بخشی از جهاد شما رسیدگی به خانواده و فرزندان است و نباید در کنار کار فرهنگی، از وظایف خود در خانواده غافل شوید.

وی یکی از راه‌های محبوب شدن در خانواده را خوش اخلاقی عنوان کرد و گفت: اصل، خانواده و فرزندان شما هستند و باید به آنها توجه ویژه‌ای داشته باشید.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha