دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
امامین انقلاب

حوزه/ عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: موضع قاطع ما، موضع همه مؤمنان راستین در برابر فرعونیان و یزیدیان تاریخ است.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام والمسلمین سید احمد حسینی خراسانی، عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم و عضو فقهای شورای نگهبان، در پیامی حادثه تروریستی کرمان را محکوم کرد.

متن پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

إنّا لله و إنّا إلیه راجعون

ما امروز داغدار مردان، زنان، جوانان و کودکان بی‌دفاع و مظلومی هستیم که در مسیر زیارت مزار سردار افتخارآفرین اسلام، شهید حاج قاسم سلیمانی و برای حضور در مراسم بزرگداشت سالگرد شهادت او، به دست پلید و خبیث مزدوران آمریکا و اسرائیل به خاک و خون کشیده شدند و به فیض و فوز عظیم شهادت نایل آمدند و بار دیگر حقانیت و مظلومیت امت سرافراز و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بر همگان آشکار گردید. (اما ملاحظاتی که هست بماند برای وقت و محل و اهلش) موضع قاطع ما، موضع همه مؤمنان راستین در برابر فرعونیان و یزیدیان تاریخ است. ما راه حق را که ایستادگی در برابر زورگویان است یافته‌ایم و با تأسی و پیروی از دو رهبر الهی روزگار خود از هیچ قدرتی نمی هراسیم و هیچگاه تسلیم قلدران نخواهیم شد.

گذشت آن زمانی که اسرائیل در شش روز دولت‌ها و ملت‌های عرب منطقه را مرعوب و تسلیم خود می‌کرد. هم اکنون ۳ ماه یعنی ۹۰ روز است که این رژیم غاصب با پشتیبانی همه اشرار و شیاطین، به سرکردگی آمریکا در برابر جماعتی کوچک و گروهی اندک به نام حماس و فلسطین مظلوم و مقتدر به زانو درآمده و ناتوانی و حقارتش بر همگان آشکار شده است.

چه بسا اقدام به جنایتی از جنس آنچه در لبنان، بغداد و کرمان صورت گرفت به هدف سرپوش گذاشتن بر ضعف و رسوایی‌هایی است که بدان مبتلا شده اند، ولی غافل از آنکه این رسوایی‌ها هرگز با این شرارت‌ها جبران‌پذیر نیست.

موضع جبهه مقاومت در منطقه و بلکه سراسر جهان به پیروی از رهبر حکیم و مقتدر نظام جمهوری اسلامی و ملت ظلم‌ستیز ایران در برابر آمریکا و اسرائیل آن است که _ إن شاء الله _ شکست و رسوایی شما قطعی و فتح و پیروزی ما حتمی خواهد بود. دشمنان اسلام امروز با جنایتی که مرتکب شده و هزاران کودک و انسان بی‌گناه را در غزه قتل عام کرده و می‌کنند، مورد نفرت و نفرین همه آزادی‌خواهان جهانند.

این‌جاست که با الهام از کلام خدا در قرآن، به آمریکا و رژیم غاصب صهیونیستی اعلام می کنیم: « فَاقْضِ مَا أَنتَ قَاضٍ إِنَّمَا تَقْضِی هَٰذِهِ الْحَیَاةَ الدُّنْیَا »(طه / ۷۲) و نیز به تأسی از قهرمان کربلا، زینب کبری _ سلام الله علیها_فریاد بر می‌آوریم : «کِد کَیْدک وَاسْعَ سَعْیک و ناصِبْ جُهْدَک فوالله لا تمحو ذکرنا و لا تُمیتُ وَحْیَنا»؛ هر چه در توان دارید و هر نقشه شومی که در سر می‌پرورانید پیاده کنید، شما ناچیز و حقیرتر از آنید که در اراده و ایمان جبهه مقاومت تزلزلی ایجاد کنید و به پیروی از دو رهبر بزرگ انقلاب اسلامی ایران اعلام می کنیم: هیچ غلطی نمی‌توانید بکنید. فإلی الله المشتکی والمعوّل و إلیه الملجأ و المؤمّل؛ فقط به خدا شکایت می‌بریم و از او یاری می‌طلبیم و به او پناه برده و از او امید پیروزی داریم.

دعاگو حسینی خراسانی

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha