سه‌شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۸ شوال ۱۴۴۵ | May 7, 2024
امام

حوزه/امام جمعه بروجرد گفت:دشمنان بدانند روحیه انقلابی ملت مقاوم و شهید پرور ایران اسلامی با این بمب گذاری ها تضعیف نخواهد شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت الاسلام سید علی حسینی،امام جمعه بروجرد امروز در خطبه های نماز جمعه در مصلای امام خمینی(ره)بروجرد،با محکومیت حمله تروریستی کرمان و شهادت صدها نفر بی گناه در این حمله بی رحمانه بیان داشت:دشمنان اسلام و انقلاب بدانند با این بمب گذاری روحیه انقلابی مردم مقاوم و شهید پرور ایران اسلامی تضعیف نخواهد شد و روز به روز ملت ایران در برابر توطئه ها و دسیسه های دشمن مقاوم تر خواهد شد.

وی با بیان اینکه دشمنان گمان می کنند با این حملات تروریستی به اهداف شوم خود نزدیکتر،خواهند شد،اظهار داشت:مردم ایران اسلامی مقاوم و مصمم پای آرمان های اسلام و انقلاب ایستاده و تا پای جان حافظ ارزش های اسلام و انقلاب هستند.

امام جمعه بروجرد با بیان اینکه ملت ایران از این عملیات ناجوانمردانه و تروریستی بسیار دیده است،خاطر نشان کرد:اگر دشمنان با ترور و بمب گذاری می‌توانستند انقلاب ما را ضعیف کنند،در سالروز شهادت ۷۲ تن از یاران امام(ره) و ترور و شهادت رییس جمهور انقلاب ما ضعیف می‌شد.

حجت الاسلام حسینی با بیان اینکه آرامش و آسایش ایران اسلامی مرهون خون مطهر شهدا است،گفت:خون شهدا ضامن بقای انقلاب اسلامی است و باید قدردان خون شهدا باشیم.

وی بیان داشت:دشمنان بدانند دستگاههای نظامی و امنیتی انتقام سختی از عملیات تروریستی کرمان خواهند گرفت.

خطیب جمعه بروجرد یادآور شد:رژیم صهیونیستی دست پرورده‌های آمریکا و استکبار جهانی هستند و ملت ایران انتقامی سخت از آنها خواهند گرفت.

حجت الاسلام حسینی با اشاره به سالروز کشف حجاب توسط رضاخان گفت: مردم در مقابل کشف حجاب رضاخان ایستادگی کرده و اوج این مقاومت، حادثه مسجد گوهر شاد است که مردم مقاومت کردند و در این راه افراد زیادی به شهادت رسیدند.

وی با اشاره به سالروز شهادت امیرکبیر آزاد مردی که دنبال استقلال کشور بود، افزود: امیرکبیر در مقابل روس و انگلیس ایستاد و آنها نتوانستند تحمل کنند و از طریق ناصرالدین شاه امیرکبیر را به شهادت رساندند.

امام جمعه بروجرد در پایان از اقدامات و فعالیت های کمیته امداد امام خمینی(ره)در خدمت رسانی به مددجویان و همچنین آموزش های فنی و حرفه ای به کارآموزان قدردانی کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha