یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
توحید عربی

حوزه/ حزب توحید عربی بمب‌گذاری‌های تروریستی که حاضران در مراسم سالگرد شهید حاج قاسم سلیمانی را هدف قرار داد، محکوم کرد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، دبیرخانه حزب توحید عربی در بیانیه‌ای بمب‌گذاری‌های تروریستی که عزاداران شرکت‌کننده در مراسم سالگرد شهید حاج قاسم سلیمانی در شهر کرمان در ایران را هدف قرار داد، محکوم کرد.

حزب توحید، این بمب‌گذاری‌ها را حمله‌ای تروریستی در تلاش برای بی‌ثبات کردن امنیت و ثبات جمهوری اسلامی ایران، به عنوان مجازاتی برای تعهد کامل این کشور به حاکمیت کامل و تضعیف‌ناپذیر خود، حمایت از مسئله فلسطین در مواجهه با تجاوز رژیم صهیونیستی به غزه و رد سیاست های تبعیت آمریکا از سوی آن تلقی کرد.

این حزب گفت: این بمب‌گذاری‌های تروریستی پاسخی مستقیم و روشن به پیروزی‌های بزرگی است که محور مقاومت در سراسر منطقه و در بیش از یک جبهه به دست آورده است و ادامه انواع دیگر جنگ‌های دولت آمریکا و متحدین آن علیه مردم ایران است.

حزب توحید تاکید کرد: این اقدامات جنایتکارانه هرگز بر روحیه، قدرت و حضور سیاسی و میدانی و حمایت همیشگی جمهوری اسلامی ایران از جنبش‌ها و گروه های مختلف مقاومت و حمایت مستمر از ملت مقاوم فلسطین تأثیری نخواهد گذاشت.

حزب توحید عربی ضمن تسلیت صمیمانه به مقام معظم رهبری، حضرت امام خامنه ای و دولت و ملت جمهوری اسلامی ایران عزیز، از خداوند متعال برای خانواده های معظم شهدا صبر و شکیبایی مسئلت دارد و برای مجروحان و آسیب دیدگان آرزوی شفای عاجل دارد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha