شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
شیخ علی دعموش رئیس شورای اجرایی حزب الله

حوزه/ نایب رئیس شورای اجرایی حزب الله، گفت: دشمن اسرائیلی در یک تنگنای واقعی قرار دارد و در سطح سیاسی، نظامی و میدانی دست و پنجه نرم می کند.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، شیخ علی دعموش نایب رئیس شورای اجرایی حزب الله در مراسم بزرگداشت شهید عبدالجلیل علی حمزه شهید طریق القدس در شهرک الخضر در منطقه بقاع که از سوی حزب الله برگزار شد، گفت: دشمن اسرائیلی در یک تنگنای واقعی قرار دارد و در سطح سیاسی، نظامی و میدانی دست و پنجه نرم می کند؛ زیرا اختلافات داخلی شدید به ویژه بین اعضای شورای جنگ و بین آنها و رئیس ستاد ارتش، در حال وقوع است و ارتش هنوز قادر به دستیابی به دستاوردهای ملموس، چه در غزه و چه در لبنان نیست.

وی با بیان اینکه وضعیت اسف بار رژیم اسراییل با ادامه جنگ روز به روز عمیق‌تر می‌شود، زیرا هرچه تجاوز طولانی‌تر شود، دشمن چه در جبهه غزه و چه در لبنان خسته‌تر می‌شود، اشاره کرد: عامل وقت به نفع دشمن و در نتیجه دشمن چاره ای جز توقف تجاوز ندارد. ‏

شیخ دعموش تاکید کرد: تصمیم حزب‌الله لبنان این است که قبل از توقف تجاوز به غزه، درباره هیچ موضوعی که مربوط به جبهه جنوب یا وضعیت مرزها باشد، گفتگو نکند.

عضو ارشد حزب الله بیان داشت: مقاومت اسلامی در لبنان بازدارنده است و نه عقب نشینی کرده و نه ترسیده است، بلکه همواره مقتدر، شجاع و حاضر در میدان بوده و هیچ محاسباتی در دفاع از لبنان نداشته است و گواه آن این است که نیروهای مقاومت علی رغم تهدید های اسرائیلی و آمریکایی برای حمایت از غزه و دفاع از لبنان وارد میدان شد.

وی ادامه داد: امروز مقاومت اسلامی لبنان، عزیزترین جوانان و مجاهدان خود را در راه قدس به عنوان شهید تقدیم می کند و به عملیات خود ادامه می دهد و به همه تهدیدها یا میانجی گری ها و پیام هایی که می خواهد دشمن را در رسیدن به اهدافش یاری رساند و معادلات جدیدی را تحمیل کند، اهمیتی نمی دهد.

شیخ دعموش تاکید کرد: مقاومت در جنوب به عملیات خود ادامه می دهد و دشمن را خسته و سردرگم می کند و به دستاوردهای کیفی دست می یابد که سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله در آخرین سخنرانی خود از آن صحبت کرد که آخرین آن دستاورد کیفی در بمباران پایگاه کنترل هوایی در مرون نخواهد بود.

نایب رئیس شورای اجرایی حزب الله گفت: عملیات مرون یک عملیات کیفی و راهبردی است که رژیم صهیونیستی را به لرزه درآورد، زیرا یک پایگاه حساس و راهبردی را هدف قرار داد و رسانه‌ها و تحلیل‌گران نظامی و استراتژیک دشمن در داخل رژیم اسرائیل بر این اتفاق نظر دارند که این پایگاه یکی از پایگاه های حساس و راهبردی مهم ارتش دشمن به شمار می‌رود و اینکه "حزب الله" توانست به چشم اسرائیل آسیب برساند، زیرا این پایگاه به قول برخی روزنامه های اسرائیلی"چشم رژیم است".

شیخ دعموش تاکید کرد: مقاومت به دشمن اجازه نمی دهد از خطوط قرمز عبور کند، قوانین را زیر پا بگذارد و معادلات جدید را تحمیل کند، مقاومت نمی تواند در برابر جنایات دشمن سکوت کند و دغدغه ایجاد معادلات بازدارندگی، حفاظت از لبنان و جلوگیری دشمن از ادامه جنایات و تجاوزات را دارد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha