سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
سید حسن نصر الله و شیخ زهیر جعید

حوزه/ هماهنگ کننده جبهه عمل اسلامی لبنان، در پیامی به سید حسن نصرالله، شهادت فرمانده جهادی وسام حسن طویل «حاج جواد» را تبریک و تسلیت گفت.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، شیخ زهیر الجعید هماهنگ کننده کل جبهه عمل اسلامی، در پیامی به سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب الله لبنان، شهادت فرمانده جهادی وسام حسن طویل «حاج جواد» را تبریک و تسلیت گفت.

وی افزود: شهید وسام طویل، شهید راه قدس است که در اثر یک عملیات ترور توسط ارتش اشغالگر صهیونیستی در حالی که این شهید ما در حمایت از مردم مظلوم غزه در برابر قتل‌عام‌ها، کشتارها و جنایت های صهیونیستی و در حمایت از مردم کرانه باختری و دفاع از مسجد مبارک الاقصی و همه اماکن مقدس فلسطین با سربلندی در حال انجام وظیفه شرعی و جهادی خود، به فیض شهادت نائل آمد.

شیخ الجعید اشاره کرد: شهادت حاج جواد و برادرانش که پیش از او در میان رزمندگان مقاومت اسلامی در حزب الله بودند و همه فداکاری های مردم ما در جنوب لبنان بدون هیچ تردیدی موید صداقت، صمیمیت و عزم مقاومت ما و اتحاد مقاومت در همه عرصه‌ها در راه قدس به رهبری فرزانه شماست و اینکه همه فداکاری ها و جانفشانی ها هر چقدر هم که بزرگ باشد، مقاومت در لبنان و در کل محور را از حرکت به جلو در این نبرد تا رسیدن به پیروزی الهی و پایدار باز نمی دارد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha