پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۸ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 16, 2024
جامعة المصطفی

هشتمین المپیاد بین‌المللی فرهنگی ورزشی جامعة‌المصطفی با حضور 160 طلبه در دو بخش برادران و خواهران جمعه 18 بهمن در قم آغاز می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، معاون فرهنگی تربیتی موسسه زبان و فرهنگ اسلامی در  نشست خبری هشتمین المپیادبین‌المللی فرهنگی ورزشی جامعةالمصطفی،با اشاره به برگزاری این المپیاد اظهارداشت: جامعة‌المصطفی در کنار آموزش و پژوهش طلاب، به بعد ورزشی و فرهنگی با هدف معرفی استعداد‌ها و ایجاد علاقه به ورزش و تجهیز به مهارت‌های فرهنگی توجه دارد و اقدام به برگزاری این المپیاد کرده است.

حجت‌الاسلام سید روح‌الله طباطبائی ادامه داد: هشتمین المپیاد بین‌المللی فرهنگی ورزشی جامعة‌المصطفی با حضور 160 نفر از طلاب برادر و خواهر جمعه 18 بهمن آغاز خواهد شد.

وی از برگزاری دوره‌های مقدماتی این المپیاد در سطوح مختلف در مراکز کشور خبر داد و گفت: برگزیدگان دوره‌های مقدماتی از سراسر کشوردر قم حضور دارند و شامگاه جمعه ،قرعه‌کشی انجام و مسابقات رسماً آغاز خواهد شد.

حجت‌الاسلام طباطبائی با اشاره به برگزاری این المپیاد در دو بخش برادران و خواهران خاطرنشان کرد: این المپیاد در 2 بخش خواهران و برادران در 2 موضوع فرهنگ و ورزش برگزار می‌شود.

وی درباره بخش‌های مسابقات برادران گفت: المپیاد ورزشی برای برادران در رشته‌های تیر و کمان، شنا، دارت، دومیدانی، تیراندازی با تفنگ بادی، آمادگی جسمانی، پینگ‌پونگ و بدمینتون خواهد بود.

وی ادامه داد: 9 تیم از برادران و 5تیم از خواهران در این المپیاد حضور دارند که از نمایندگی‌های اصفهان، مشهد، گرگان، مدرسه حجتیه، مدرسه امام‌خمینی(ره)، موسسه علوم انسانی، مدرسه المهدی، جامعه آل‌البیت و موسسه فرهنگی به رقابت می‌پردازند.

وی درباره مسابقات فرهنگی این المپیاد ابراز داشت: همزمان با برگزاری مسابقات ورزشی، مسابقات فرهنگی نیز در موضوعات عکس ورزشی، کاریکاتور ورزشی، طنز ورزشی و وبلاگ ورزشی برگزار می‌شود.

وی دوشنبه21 بهمن را زمان پایان‌ این المپیاد اعلام کرد و ابراز داشت: در پایان این مسابقات بازدید از بیت امام راحل(ره) و تجدید بیعت با آرمان‌های ایشان توسط طلاب شرکت‌کننده در المپیاد انجام می‌شود.

وی در خاتمه از برگزاری کارگاه دانش‌افزایی در این المپیاد خبر داد و افزود: روز دوشنبه کارگاه دانش‌افزایی با موضوع تب سنتی در کاهش آسیب‌های ورزشی برای شرکت‌کنندگان در این المپیاد برگزار می گردد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha