پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۳ شوال ۱۴۴۵ | May 2, 2024
مدیر

حوزه/ مدیر حوزه های علمیه خواهران افزود: نمی شود ما خود را نخبه بدانیم و نسبت به این موضوع بی تفاوت باشیم و باید از همین حالا خود را آماده کنیم تا انتخابات باشکوه و حضور حداکثری برگزار شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین مجتبی فاضل، امروز در دیدار با نخبگان حوزه خواهران در قزوین گفت: با توجه به مناسبات پیش رو و مهمترین آنها انتخابات اسفند ماه می باشد و وظیفه ما این است که مردم را دعوت به شرکت در انتخابات کنیم.

مدیر حوزه های علمیه افزود: نمی شود ما خود را نخبه بدانیم و نسبت به این موضوع بی تفاوت باشیم و باید از همین حالا خود را آماده کنیم تا انتخابات باشکوه و حضور حداکثری برگزار شود.

وی بیان کرد:مسئله دیگر عفاف و حجاب است که در این زمینه وظیفه حوزه خواهران سنگین تر است و البته نمی توان عفاف را فقط به بانوان نسبت داد و نمی شود از عفاف حرف زد و از واردات لباس های غربی و صنعت تولید البسه صحبت نکرد، ما باید برای مقابله با بی حجابی بیشتر تلاش کنیم.

مدیر حوزه های علمیه خواهران خاطر نشان کرد: جامعه فاضله ای که در روایات وعده داده شده است اولا باید مسیر رسیدن به آن جامعه را خود مردم مهیا کنند تا با ظهور حضرت حجت(عج) رسیدن به مدینه فاضله میسر شود.

در این دیدار از نظرات نخبگان، نماینده مجلس شورای اسلامی و مدیران مدارس علمیه خواهران نیز استفاده شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha