دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
نماینده ولی فقیه در استان سمنان

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان سمنان، تخریب یا تضعیف دولت و مجلس را تضعیف نظام جمهوری اسلامی دانست و گفت: شبهات باید با تبیین از ذهن مردم و جوانان پاک شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام والمسلمین مرتضی مطیعی صبح پنجشنبه در دیدار با رئیس و اعضای شورای ائتلاف نیروهای انقلاب استان سمنان به میزبانی دفتر خود ضمن بیان اینکه تخریب یا تضعیف دولت و مجلس تضعیف نظام جمهوری اسلامی است، گفت: شبهات باید با تبیین از ذهن مردم و جوانان پاک شود.

وی با بیان اینکه دشمنان مدام در حال شبهه افکنی هستند، افزود: یکی از مسائلی که دشمن در ذهن مردم تداعی می‌کند این است که رأی دادن فایده‌ای ندارد چرا که مسئولان قبل و بعد با هم تفاوتی ندارند در حالی که شاهد هستیم دولت سیزدهم اقدامات و دستاوردهای خوبی داشته است.

امام جمعه سمنان با بیان اینکه متأسفانه بسیاری اقدامات و گشایش‌ها به درستی به مردم اطلاع رسانی نشده تا جایی که رهبر معظم انقلاب اسلامی باید به بیان دستاوردها بپردازند و این خوب نیست، تاکید کرد: طرح و انتشار شبهات غیر مستند و مستدل به واقع یک امر غیرشرعی و تکرار حرف دشمن است.

حجت الاسلام والمسلمین مطیعی تبیین دستاوردها و رفع گره‌های ذهنی و شبهات از اذهان مردم را یکی از مهم‌ترین اقدامات لازم در جامعه دانست و تاکید کرد: تحلیل‌های دقیق و عمیق از سوی فعالان سیاسی امروز یکی از نیازهای جامعه ما است.

وی خواستار توجه بیشتر به ترویج و گفتگوی چهره به چهره به خصوص با جوانان برای اهمیت مشارکت در انتخابات شد و افزود: فعالان سیاسی باید از این ظرفیت در راستای جلب مشارکت‌های مردمی بهره گیری کنند.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان همچنین گفت: در این راستا فعالان سیاسی می‌بایست به داشته‌های خودشان عمق ببخشند تا بتوانند تحلیل‌های درستی را صورت دهند از سوی دیگر باید دانست که جلسات مسئولان ما با گروه‌ها و اقشار مختلف برای تبیین اهمیت مشارکت در انتخابات خوب است اما کافی نیست و فعالان سیاسی نیز باید به کمک بیایند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha