یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
کد خبر: 1131485
۲۲ دی ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۱
امام جمعه جم

حوزه/ حجت الاسلام محمدی داعش را یار کمکی صهیونیسم خواند و گفت: چرا داعش حملات تروریستی خود را افزایش داده؟ فعالیت و قدرت‌گیری داعش در منطقه در راستای منافع تل‌آویو است، زیرا در یک دهه اخیر داعش تنها در راستای منافع رژیم صهیونیستی گام برداشته است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام محمد محمدی امام جمعه جم در خطبه‌های نماز جمعه این هفته با اشاره به ایام مبارک ماه رجب، اظهار داشت: ماه رجب، ماهی است که در آن بندگان و مومنان و رهپویان، خود را برای شرکت در مهمانی بزرگ خداوند آماده می‌کنند، ماه زدودن غبار تیرگی از روح و جان، ماه تمرین حضور و توجه بیشتر به معنویات است.

امام جمعه جم با اشاره به پیش رو بودن ایام انتخابات، گفت: ایده تحول‌آفرین، شاخصه اصلی کاندیدای پیروز انتخابات آینده است.

وی ادامه داد: انتخابات یک فرصت مهم اجتماعی است، در واقع انتخابات فرصت انتخاب ایده‌هاست و اگر به‌درستی انتخاب نشود، ایده‌ای بن‌بست‌گرا فرصت می‌یابد برای مدتی جهت کشور و سیاست‌های آن را تعیین می‌کند.

حجت الاسلام محمدی ابراز کرد: انتخابات خبرگان رهبری نیز بسیار مهم و سرنوشت ساز است، مردم با حضور در انتخابات خبرگان همپا و مهمتر از مجلس حضور و اعلام رای نمایند.

امام جمعه جم، با اشاره به ادامه جنگ غزه، یادآور شد: حماس پر قدرت در غزه حضور دارد و هیچ فلسطینی نیز غزه را ترک نکرده و رژیم صهیونیستی مستاصل در عزم ترک از غزه با ناکامی می‌باشد.

وی داعش را یار کمکی صهیونیسم خواند و تصریح کرد: چرا داعش حملات تروریستی خود را افزایش داده؟ فعالیت و قدرت‌گیری داعش در منطقه در راستای منافع تل‌آویو است، زیرا در یک دهه اخیر داعش تنها در راستای منافع رژیم صهیونیستی گام برداشته است.

امام جمعه جم اظهار کرد: جنایت تروریست‌ها در کرمان با هدف القای ناامنی در جمهوری اسلامی ایران و وارد کردن کشورمان به جنگ با رژیم صهیونیستی، زیرسؤال‌ بردن اعتبار بازدارندگی ایران، امنیتی‌سازی فضای جامعه و تأثیر بر مشارکت در انتخابات آتی مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری شکل گرفت.

وی با بیان اینکه احتمال وارد شدن لیبی در جنگ غزه وجود دارد، افزود: مقامات‌ لیبی مواضع سختگیرانه‌ای را در محکومیت تجاوز به غزه و اعلام مخالفت با تشدید قتل عام صهیونیست‌ها در غزه اعلام کردند.

حجت الاسلام محمدی خاطرنشان کرد: مسیرهای جدید، کشتی‌ها را مجبور می‌کند از لیبی و بسیاری از کشورهای آفریقایی عبور کنند، اما ادامه تجاوز، محاصره و گرسنگی غزه ممکن است باعث واکنش تند لیبی شود و مسیر جدید جبل الطارق را نیز برای کشتی‌ها ناامن کند.

وی به تحقق رویای دیرینه ایران و افزایش حضور در دریای سرخ اشاره کرد و گفت: ناوشکن البرز اخیراً در قالب ناوگروه ۹۴ نیروی دریایی ارتش، با عبور از تنگه باب‌المندب وارد دریای سرخ شد، دریای سرخ و تنگه باب‌المندب نقش و اهمیت برجسته‌ای در اقتصاد و تجارت جهانی ایفا می کند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha