دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
اراک

حوزه/ طلاب مدرسه علمیه فاطمه الزهرا(س) اراک پیش از شروع امتحانات پایان ترم در نشستی ضمن قرائت بیانیه رهبری اقدام تروریستی کرمان را محکوم کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اراک، پیش از ظهر امروز طلاب مدرسه علمیه فاطمه الزهرا(س) اراک پیش از شروع امتحانات پایان ترم در نشستی ضمن قرائت بیانیه رهبری اقدام تروریستی کرمان را محکوم کردند.

در این نشست خانم زهرا شیرایی، معاون فرهنگی مدرسه علمیه فاطمة الزهرا(س) اراک با قرائت آیه «وَ لا تَحسَبَنَّ الَّذینَ قُتِلوا فی سَبیلِ اللَّهِ اَمواتًا بَل اَحیاء عند ربهم یرزقون»، بیان داشت: آنان که در این حادثه به شهادت رسیدند عند ربهم یرزقون هستند.

وی گفت: اگر چه شهادت تعدادی از هموطنان عزیزمان در چهارمین سالگرد سردار دلها، دل ما را به درد آورد و غمی جانکاه بر دلمان نشاند.

معاون فرهنگی مدرسه علمیه فاطمة الزهرا(س) اراک تصریح کرد: دشمنان ما بدانند ما پیرو مکتب سرداری هستیم که ندای ما ملت شهادتیم را در گوش و ذهن ما به یادگار گذاشته است و بدانند ما از مرگ نمی هراسیم.

شیرایی افزود: ما این اقدام بزدلانه و جنایتکارانه را محکوم می کنیم و به دشمنان اعلام می داریم ما را از مرگ نترسانید زیرا در مکتب حاج قاسم حرکت خواهیم کرد و به تأسی از پیام رهبر عزیزمان اعلام می داریم این رذالت را تحمل نخواهیم کرد و منتظر پاسخی سخت از طرف ملت ایران باشند.

وی در ادامه افزود: قتل عام کودکان و زنان جز ضعف و زبونی دشمنان، چیزی را بیان نمی کند و این واقعه بیش از پیش نشان داد که مردم در مسیر صحیحی قدم برمی دارند، مسیری که دشمنان از آن وحشت و هراس دارند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha