پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۳ شوال ۱۴۴۵ | May 2, 2024
امام جمعه موقت کنگان

حوزه/ امام جمعه موقت کنگان گفت:حمله کنندگان به یمن منتظر پاسخ سخت و پشیمان کننده یمن مقتدر و قوی باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام یوسف قاسمی امام جمعه موقت کنگان در خطبه‌های این هفته نماز جمعه با اشاره به اهمیت انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری گفت: دشمن بدنبال کمرنگ کردن حضور مردم در انتخابات است اما به فضل الهی با هوشیاری و حضور آگاهانه بازهم ناکام خواهند ماند.

وی به شگردهای دشمن در خروج مردم از صحنه اشاره و عنوان کرد: تلاش برای کوچک شمردن حضور مردم در مناسبت های مهم، تلاش رسانه های بیگانه برای مایوس نمودن مردم بویژه جوانان از آینده، ترویج بی فایده بودن حضور در فعالیت های سیاسی و تبلیغی، ترساندن از قدرتها و از آمریکا و رژیم صهیونیستی، بی اعتقاد کردن مردم به عوامل حضور، ایجاد اختلاف و دو قطبی کردن مردم از مهمترین راهبردهای دشمن برای خروج مردم از صحنه است.

خطیب موقت جمعه کنگان تاکید کرد: راهکار مقابله با راهبرد دشمن حضور مردم در مسائل سیاسی از جمله انتخابات است.

حجت الاسلام قاسمی در بخش دیگری از خطبه ها با تبریک حلول ماه رجب المرجب و فرخنده میلاد با سعادت آقا امام محمد باقر (علیه السلام) و دیگر مناسبت های این ماه گفت: ماه رجب از ماههای بسیار باعظمتی است که رحمت بی پایان الهی همچون ابر بهاری در آن سرازیر می شود و اعمال آن از پاداش و ثوابهای ویژه و مضاعفی برخوردار است.

وی با اشاره به مسئله مهم و سنت حسنه و موکد اعتکاف در ماه رجب و اهمیت و ارزش آن بیان کرد: به برکت انقلاب اسلامی اعتکاف احیاء و امروز در سراسر کشور به یک فرهنگ عمومی تبدیل شده است.

امام جمعه موقت کنگان در ادامه با تحلیلی بر حمله آمریکا و انگلیس به یمن گفت: به گفته یکی از رهبران انصارالله واشنگتن و لندن به زودی متوجه خواهند شد که تجاوز مستقیم به یمن بزرگترین حماقت آن‌ها در تاریخ بوده است.

حجت الاسلام قاسمی افزود: حمله کنندگان به یمن منتظر پاسخ سخت و پشیمان کننده یمن مقتدر و قوی باشند.

وی در ادامه با اشاره به سوال برخی در کشور که چرا جمهوری اسلامی ایران انتقام جنایات را نمی گیرد و با طرح این مهم که کشتن ترامپ و ژنرال های بزرگ آمریکا و اسرائیل هرگز نمی تواند انتقام سخت ما از عاملین جنایت و به شهادت رساندن سردار دلها سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی شود، بیان کرد: اخراج آمریکا از منطقه و آزادی قدس شریف و تعیین سرنوشت فلسطین بدست ملت مقاوم و شجاع فلسطین دو هدف عمده ایران مقتدر اسلامی است.

خطیب موقت جمعه کنگان گفت: اهداف جمهوری اسلامی در انتقام سخت فراتر از کشتن چند فرمانده و زدن چند پایگاه و مانند آن است و امروز جمهوری اسلامی با راهبردهای مختلف و موفق توانسته آمریکا، غرب و رژیم صهیونیستی را در سراشیبی سقوط قرار داده و روز به روز دشمنان به اضمحلال و محو شدن نزدیک و نزدیک تر می شوند.

حجت الاسلام قاسمی در پایان گفت: یک روزی دشمن در خاورمیانه جمهوری اسلامی و کشورهایی مانند یمن را تهدید می کرد اما امروز کارش به خواهش و التماس برای آزادی نفتکش هایشان رسیده است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha