دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
ماموستا رستمی

حوزه/ امام جمعه شهرستان سنندج گفت: صهیونیست‌ها امروز دشمنی خود با مسلمین را در عمل نشان داده‌اند بنابراین جهان اسلام باید در مقابل آنان موضع خاص و قاطعی اتخاذ کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان، ماموستا فایق رستمی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهرستان سنندج در سخنانی اظهار داشت: مسئولان در جامعه اسلامی باید همواره به دنبال خدمت به مردم و رفع مشکلات آنان باشند و با جامعه رفتار صادقانه پیش بگیرند.

امام جمعه شهرستان سنندج در ادامه سخنان خود گفت: اقتصاد قوی بی‌شک نیازمند تلاش مسئولان و مدیران جهادی می‌باشد و رسیدن به شعار مهار تورم و رونق تولید تنها با تلاش جدی مسئولان امکان‌پذیر خواهد بود.

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری افزود: متاسفانه تورم در بازار قدرت خرید بخش بزرگی از جامعه را به شدت کاهش داده است بنابراین رفع مشکلات اقتصادی باید از اولویت کاری مسئولان باشد.

ماموستا رستمی در ادامه سخنان خود با اشاره به اینکه امروز باید از توانایی ها و ظرفیت‌های داخلی کشور استفاده بهینه داشته باشیم، گفت: استعدادهای خوبی نزد جوان وجود دارد که باید برای اداره و مدیریت کشور از آن استفاده کرد.

این عالم اهل سنت در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به جنایات صهیونیست‌ها علیه ملت فلسطین، عنوان کرد: متاسفانه رژیم صهیونیستی در مقابل دیدگان همه انسان‌ها دست به یک کشتار بزرگ زده است بنابراین جهان باید در مقابل این جنایت موضع خود را روشن کند.

امام جمعه شهرستان سنندج افزود: امروز نسل کشی صهیونیست‌ها علیه ملت غزه و فلسطین به حدی رسیده است که بسیاری از کشورهای جهان که روزی حامی صهیونیست ها بودند نیز به آن اعتراف می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: صهیونیست‌ها امروز دشمنی خود با مسلمین را در عمل نشان داده‌اند بنابراین جهان اسلام باید در مقابل آنان موضع خاص و قاطعی اتخاذ کند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha