شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
سردار باقری

حوزه/فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) استان لرستان با بیان اینکه مکتب حاج قاسم، مکتب ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه است، گفت: مکتب حاج قاسم مکتب ایثار، مقاومت و از خودگذشتگی برای تمام آزادگان جهان است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از خرم آباد، سردار نعمت الله باقری فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) استان لرستان، امروز در مراسم چهارمین سالگرد شهادت سردار دل‌ها شهید حاج قاسم سلیمانی با گرامیداشت یاد و خاطره رشادت‌ها و خدمات شهید سلیمانی، اظهار داشت: امروز سیره و منش زندگی حاج قاسم یک مکتب جهانی است و باید برای تداوم این مکتب و اشاعه آن در بین نسل نوجوان و جوان جامعه تلاش کنیم.

وی با بیان اینکه مکتب حاج قاسم، مکتب ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه است، افزود: مکتب حاج قاسم مکتب ایثار، مقاومت و از خودگذشتگی برای تمام آزادگان جهان است.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان، با بیان اینکه دشمنان گمان می‌کنند مردم انقلابی با اقدامات کور و خصمانه، صحنه را خالی می‌کنند و دست از آرمان‌های اسلام و انقلاب بر می‌دارند، اظهار کرد: دشمنان همواره از رشادت‌های حاج قاسم هراس داشتند و پس از شهادتش نیز با حمله تروریستی به زائرانش نشان دادند از نام حاج قاسم هم هراس دارند.

سردار باقری، با بیان اینکه ویژگی‌های بارز شهید سلیمانی از جمله مبارزه با استکبار، جهاد، عدالت محوری و حفظ کرامت انسانی موجب جهانی شدن مکتب شهید سلیمانی شده است، خاطرنشان کرد: دشمن به دنبال یک خاورمیانه جدید بود، اما حاج قاسم آن را به محور مقاومت تبدیل کرد، بنابراین مقابله با صهیونیسم و استکبار از دستاوردهای مکتب شهید سلیمانی است، تا آنجا که دشمن بیش از ۷۰ نقطه از یمن را هدف قرار داده اما یمنی‌ها اعلام می‌کنند مادامی که غزه در محاصره باشد به مقاومت ادامه‌ خواهند داد.

وی تصریح کرد: همچنین قدرت حشدشعبی برگرفته از این مکتب ارزشمند است و امروز شهید سلیمانی برای دنیا اسطوره است و به افرادی که مقابله با استکبار را پیشه نموده‌اند، تعلق دارد.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان، با بیان اینکه اخلاص در عمل، ولایت‌مداری و ولایت پذیری از ویژگی‌های بارز شهید سلیمانی بود، اظهار کرد: دشمن سعی می‌کند بین مردم و نظام فاصله ایجاد کند.

سردار باقری با اشاره به اینکه مردم به مدیران انقلابی نیاز دارند و باید از مدیران مومن، انقلابی و جهادی در عرصه خدمت رسانی به مردم استفاده شود، خاطرنشان کرد: امروز ایران اسلامی برای عبور از مشکلات و خدمت‌رسانی صادقانه و شبانه‌روزی به مردم نیازمند مدیرانی مومن، جهادی، انقلابی و کارآمد است.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان، با اشاره به برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری، ابراز کرد: چهار راهبرد مشارکت، امنیت، سلامت و رقابت به عنوان رویکرد اصلی از سوی مقام معظم رهبری برای برگزاری انتخابات پیش رو مورد تأکید است که برای برگزاری انتخاباتی سالم و پرشور باید مورد توجه همگان قرار گیرد.

انتهای پیام. /

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha