شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
جلسه طلاب همدان

حوزه/ حجت‌الاسلام‌ والمسلمین رضوی مهر گفت: حضور حداکثری مردم در انتخابات از ضرورت های امروز کشور است و روحانیت برای این حضور پرشور، وظیفه دارد و باید به شبهات انتخاباتی در فضای مجازی پاسخ داد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام والمسلمین سیدجلال رضوی مهر، رئیس مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم در جلسه طلاب و فضلای شهرستان همدان که در سالن اجتماعات مجمع نمایندگان طلاب برگزار شد، ضمن تبریک حلول ماه رجب و ولادت امام محمد باقر علیه السلام، اظهار داشت: ما نباید از حال یکدیگر غافل باشیم و ظرفیت‌های روحانیت در استان همدان بالاست؛ چراکه بزرگانی همچون حضرت آیت الله نوری همدانی و سرداری همچون حاج حسین همدانی را دارد.

وی ابراز داشت: انسجام، همفکری و وحدت از نیازهای امروز طلاب و فضلای همدانی مقیم قم است و می توانیم کارهای بزرگی را باهم انجام داده و از پتانسیل عزیزان استفاده نماییم.

رئیس مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم خاطرنشان کرد: مجمع نمایندگان طلاب استان همدان و نمایندگان طلاب شهرستان همدان، برنامه ریزی مناسبی برای جلسات گوناگون دارند و نیاز است طلاب و فضلا، همراهی های لازم را داشته باشند تا بتوانیم در کنار هم، ضمن برطرف نمودن مشکلات معیشتی، در مسائل علمی و پژوهشی و تبلیغی نیز برنامه داشته باشیم.

نماینده طلاب و فضلای همدان بیان کرد: برگزاری دعای ندبه، برگزاری اردو، برگزاری جلسات گوناگون، تقویت گروه اندیشورزان، برگزاری سلسله دیدارها با بزرگان کشوری و حوزوی و ... از برنامه های ما برای طلاب و فضلا است.

به شبهات انتخاباتی پاسخ دهیم / روحانیت برای حضور پرشور مردم وظیفه دارد

حجت الاسلام والمسلمین رضوی مهر اظهار داشت: شناخت از طلاب و فضلای همدانی از نیازهای امروز ماست، چراکه با شناخت از شما عزیزان می توانیم از ظرفیت شما بزرگواران در برنامه های مختلف استفاده نماییم.

وی به مسئله انتخابات هم اشاره کرد و گفت: حضور حداکثری مردم در انتخابات از ضرورت های امروز کشور است و روحانیت برای این حضور پرشور، وظیفه دارد.

رئیس مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم خاطرنشان کرد: پاسخ به شبهات انتخاباتی در فضای مجازی از وظایف ماست و با تولید محتوا می توان به این مهم دست پیدا کرد.

در ابتدای این جلسه، حجت الاسلام رضوی مظاهر، نماینده طلاب همدان نیز ضمن خیرمقدم، به بیان نکاتی پیرامون برنامه های نمایندگان طلاب برای طلاب و فضلا پرداخت.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha